طراحی سایت: ایجاد 9 سایت آموزشی ترویجی سبزی و صیفی در بهشهر

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، خبرگزاری اریا- مدیرجهاد کشاورزی بهشهر از ایجاد 9 سایت الگویی سبزی و صیفی (طرح سلامت تغذیه زنان روستایی) در این شهرستان اطلاع داد .

طراحی سایت: ایجاد 9 سایت آموزشی ترویجی سبزی و صیفی در بهشهر

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان بهشهر: غلامرضا قنبری با اشاره به برگزاری جلسه آموزشی سایت الگویی سبزی و صیفی (طرح سلامت تغذیه زنان روستایی) با حضور کارشناسان تغذیه شبکه بهداشت، جهاد کشاورزی و زنان روستایی در روستای شهیدآباد دهستان کوهستان شهرستان بهشهر، گفت: ترویج کشت باغچه های خانگی با هدف اصلاح الگوی غذایی خانوار روستایی، یاری به اقتصاد خانوار و ایجاد باغچه های خانگی، فراوری سبزیجات و صیفی جات سالم و به دور از سموم شیمیایی از برنامه های مشترک وزارت بهداشت و سازمان جهاد کشاورزی است که بر فراوری محصولات سلامت محور و تغذیه صحیح با دسترسی آسان به ریزمغذی های مورد احتیاج در سبد غذایی خانوار منطقه ها روستایی و عشایر نشین تاکید دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر بیان نمود: مصرف سبزیجات در پیشگیری از ابتلا به بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی، دیابت، سرطان و چاقی موثر بوده و این گروه از مواد غذایی نقش به سزایی در تقویت سیستم ایمنی داشته و برای حفظ مقاومت بدن در برابر عفونت ها یا ترمیم زخم ها، دید در تازگی و سلامت پوست ضروری هستند.

این مسوول توضیح داد: برنامه بهبود تغذیه جامعه زنان روستایی می تواند در راستای دستیابی به اهداف کلان سند ملی تغذیه و امنیت غذایی ، ترویج تغذیه سالم وکاهش بار ناشی از عوامل خطر تغذیه ای و افزایش دسترسی به غذای سالم و توانمندسازی زنان که مدیریت تغذیه اعضای خانواده را به عهده دارند مفید باشد.

وی در سرانجام گفت: سال جاری 9 سایت الگویی سبزی و صیفی (طرح سلامت تغذیه زنان روستایی) بصورت مجازی و حضوری در این شهرستان ایجاد و در دست اجراست.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1162

به "طراحی سایت: ایجاد 9 سایت آموزشی ترویجی سبزی و صیفی در بهشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: ایجاد 9 سایت آموزشی ترویجی سبزی و صیفی در بهشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید