با زیما سفر مقرون به صرفه تر از همواره به هند سفر کنید (تور هند)

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، از مجذوب کننده ترین کشورهای آسیایی می توان به هند اشاره نمود. هند کشوری در جنوب آسیا است. کشوری با مکان­های مجذوب کننده و دیدنی که همه سال مسافران زیادی را به خود می بیند. مکان های دیدنی و تاریخی و آداب و رسوم و مذهب این کشور همواره برای گردشگران و مسافرات به این کشور جالب و دیدنی است. دهلی، بمبئی، کلکته، آگرا و جیپور از جمله شهر های توریستی این کشور است. اگر قصد سفر به این کشور زیبا را دارید ولی نگران هزینه های آن هستید در این مقاله با ما همراه باشید زیرا ما ارزان­ترین آژانس مسافرتی را به شما معرفی می کنیم.

با زیما سفر مقرون به صرفه تر از همواره به هند سفر کنید (تور هند)

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

منطقه ها دیدنی و گردشگری هند

کشور هند، دارای مساحت 3.402.873 کیلومتر مربع که حدود دو برابر مساحت ایران است. این کشور از شمال غربی با پاکستان، از شمال با چین، نپال و تبت و از شمال شرقی با برمه و بنگلادش مرزی مشترک دارد. بعلاوه کشور هند از باختر با دریای عمان و خلیج فارس، از خاور با خلیج بنگال و از جنوب با اقیانوس هند مرز آبی دارد. کشور هند دومین کشور پر جمعیت جهان به شمار می رود. بنا به آمارگیری هایی که اجرا شده تا سال 2016 این کشور 1.324.171.354 نفر جمعیت داشته است. این کشور زیبا و پهناور دارای منطقه ها گردشگری و تفریحی بسیاری است. از جمله از این منطقه ها می توان به دهلی نو، تاج محل، کاخ دریاچه، کاخ هوا محل، معبد طلایی آمریتسار، مرداب های کِرالا (Kerala)، واراناسی، غارهای آژانتا، پارک ملی کانها، جزیره هولاک، ساحل ردهاناگار، قصر دریاچه، معبد ویروپاکشا (Virupaksha)، پالولِم (Palolem)، پارک ملی کانها (Kanha)، هارماندیر صاحب (Harmandir Sahib)، جایسالمِر (Jaisalmer)، غارهای آژانتا (Ajanta)، واراناسی (Varanasi) و … اشاره نمود.

اطلاعات کلی کشور هند

زبان رسمی این کشور هندی، انگلیسی (گاهی زبان های بنگالی و پنجابی هم در هند صحبت می گردد) است واحد پول آن ها روپیه بوده و با دلار نیز کار می نمایند. کد کشور +91 است. از نظر اختلاف ساعتی با ایران نیز باید بدانید که مرکز این کشور 2 ساعت از تهران جلوتر است.

شماره اضطراری در هند

پلیس 100

آتش نشانی 101

آمبولانس 102

(شماره 112 برای مواقع اضطراری است، به وسیله آن می توانید با پلیس، آتش نشانی و اورژانس پزشکی تماس بگیرید).

فرودگاه های بین المللی این کشور برای سفر های خارجی

فرودگاه بین المللی ویر سوارکار

فرودگاه بین المللی راجیو گاندی

فرودگاه بین المللی لوکپریرا گوپیناز بوردولوئی

فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی

فرودگاه بین المللی دکتر باباساهب آمبدکار

فرودگاه بین المللی نتاجی سوباش چاندرا بوز

شرایط آب و هوایی کشور هند

بیشتر روز های سال هوای این کشور گرم است. دسامبر تا فوریه یعنی آذر تا اسفند دمای هوا کمی سرد می گردد و برترین زمان سفر به این کشور است. گرم ترین ماه ها هم در سال برای کشور هند اواخر مارس تا مه یعنی فروردین تا خرداد می باشد. فصل بارش از ماه ژوئن تا سپتامبر و معتدل در ماه های اکتبر و نوامبر است. به طور تقریبی مقدار بارش در هند 1000 تا1500 میلیمتر است.

برترین زمان برای سفر به هند و هتل­های مورد انتخاب تور­ها

تنوع آب و هوایی در کشور هند بسیار بالا است، اگر قصد سفر به شهرهایی مانند دهلی نو، بنارس، لاکنو و پاتنا دارید، معمولا از آوریل تا اواسط ژوئن، گرم هستند و در زمستان بین نوامبر تا فوریه بسیار سرد و در زمستان ها سوزان هستند. تابستان های این منطقه ها گرم و طاقت فرسا است و فصل بارندگی از ژوئن تا سپتامبر ادامه دارد. آب و هوا در استان هایی چون Orissa که بیشتر سیلی است، از اکتبر تا فوریه خنک تر است. از مارس تا مه گرم و سوزان است و از ژوئن تا اکتبر، باران های شدید می بارد. در نهایت باید بدانید که بهتر از در فصل تابستان به این شهر سفر نکنید چرا که هوا به گرم ترین حد خود می رسد.

تنوع آب و هوایی در کشور هند بسیار بالا است، اگر قصد سفر به شهرهایی مانند دهلی نو، بنارس، لاکنو و پاتنا دارید، معمولا از آوریل تا اواسط ژوئن، گرم هستند و در زمستان بین نوامبر تا فوریه بسیار سرد و در زمستان ها سوزان هستند. تابستان های این منطقه ها گرم و طاقت فرسا است و فصل بارندگی از ژوئن تا سپتامبر ادامه دارد. آب و هوا در استان هایی چون Orissa که بیشتر سیل است، از اکتبر تا فوریه خنک تر است. از مارس تا مه گرم و سوزان است و از ژوئن تا اکتبر، باران های شدید میبارد. در نهایت باید بدانید که بهتر از در فصل تابستان به این شهر سفر نکنید چرا که هوا به گرم ترین حد خود می رسد. هتل های هتل بلوم رومز (bloomrooms)، هتل سی پی ویلا | Cp Villa، هتل کلویش فرودگاه دهلی | Kelvish Hotel Delhi Airport، هتل اوکلند پلازا دهلی | Hotel The Oakland Plaza، هتل بین المللی تریبو ترند کاستور | Treebo Trend Kastor International، هاستل اچ او جی (هوگ) | HOG - Hostel، هتل د پرایم بالاجی دولوکس | The Prime Balaji Deluxe، هتل بلوم رومز در جانپس | bloomrooms و هتل سیتی استار | Hotel City Star از برترین و مقرون به صرفه قیمت ترین هتل های هند هستند که بیشتر در تور ها استفاده می گردد.

تور مقرون به صرفه قیمت هند با آژانس­ هواپیمایی زیما سفر

سفر هند سفری به یاد ماندنی و مقرون به صرفه قیمت خواهد بود اگر از تور هند زیما سفر بهره ببرید. با امکانات و ویژگی هایی که در کنار قیمت پایین بلیط ها و تور ها در اختیار شما قرار می د هد سفر خوش و با رضایتمندی شما را رقم می زند. پس با اطمینان کامل، در سفر به هند به همراه خانواده، دوستان و همراهان خود لذت نهایت را ببرید.

ویژگی و امکانات و آفر هایی که در اختیار مسافران خود قرار می دهد سفری مقرون به صرفه را برای مسافران خود در نظر می گیرد و می کوشد تا با برترین امکانات هزینه کمتری را به مسافران خود تحمیل کند. یکی از عمده­ترین هزینه های سفر هزینه خرید بلیط است. بلیط هواپیما برای کشورهای خارجی کمی گران تر است . اولین کار برای پایین آوردن هزینه بلیط انتخاب آژانس هواپیمایی ارائه دهنده بلیط است. با انتخاب درست بلیط­های مقرون به صرفه قیمت، تورهای با امکانات بالا و قیمت­های پایین­تر و یا سفرهای چاتری هزینه های خود را پایین­تر بیاورید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1415

به "با زیما سفر مقرون به صرفه تر از همواره به هند سفر کنید (تور هند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با زیما سفر مقرون به صرفه تر از همواره به هند سفر کنید (تور هند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید