تجلیل از پیشکسوتان و هنرمندان شاخص خمینی شهر

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خمینی شهر همزمان با آخرین روز از هفته صنایع دستی از پیشکسوتان و هنرمندان شاخص خمینی شهر تجلیل کرد.

تجلیل از پیشکسوتان و هنرمندان شاخص خمینی شهر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، منصور جعفرپور، امروز 29 خردادماه گفت: در شهرستان خمینی شهر بیش از 2هزار هنرمند صنایع دستی در حال فعالیت هستند که این تعداد، نشان دهنده اهمیت زیاد صنایع دستی و هنرهای سنتی در میان مردم این شهرستان است.

جعفرپور اضافه نمود: با توجه به قدمت و تاریخچه کهن این شهرستان، صنایع دستی و هنرهای سنتی از دیرباز در این منطقه رواج داشته و هنرمندان شاخصی در این زمینه پا به عرصه گذاشتند.

او تاکید نمود: با توجه به برنامه های متعددی که در هفته صنایع دستی در این شهرستان با همت اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خمینی شهر برگزار گردید، در آخرین روز از این هفته، ضمن دیدار با پیشکسوتان و هنرمندان صنایع دستی شهرستان، از این فرهیختگان با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خمینی شهر توضیح داد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور شناسایی و حمایت از هنرمندان صنایع دستی در شهرستان، از ابتدای امسال این طرح شروع شده و امید می رود تا انتها سال تعداد بیشتری از این هنرمندان با دریافت کارت شناسایی، از حمایت های این اداره بهره مند شوند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 367

به "تجلیل از پیشکسوتان و هنرمندان شاخص خمینی شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از پیشکسوتان و هنرمندان شاخص خمینی شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید