خبرنگاران اوکراین پروازهای مسافری را 15 روز دیگر از سر می گیرد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، وزیر زیرساخت های اوکراین بیان کرد: پروازهای مسافربری داخلی و خارجی این کشور از 15 ماه ژوئن (26 خرداد ماه) از سرگرفته می گردد.

خبرنگاران اوکراین پروازهای مسافری را 15 روز دیگر از سر می گیرد

بهترین تجربه سفر را به https://bestcanadatours.com تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای گردشگری بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

ولادیسلاو کریکلی روز دوشنبه به شبکه تلویزیونی 1+1 اوکراین گفت: از روز 15 ماه ژوئن پروازهای بین المللی و داخلی اوکراین ازسرگرفته می گردد و به احتمال زیاد پروازهای داخلی زودتر شروع خواهد شد.

وی با بیان اینکه بر روی این موضوع کار می کنیم، گفت: پروازها در راستاهای بسیار پرطرفدار شامل ترکیه، یونان، قبرس، کرواسی و گرجستان خواهد بود و در این هفته راستاهایی را که پروازها در آن ازسرگرفته خواهد شد، به صورت دقیق اعلام می کنیم.

وزیر زیرساخت های اوکراین اعلام کرد که در زمان حاضر پروازها در راستا ایتالیا و اسپانیا با توجه به شرایط اپیدمیولوژی در این کشورها، ازسرگرفته نخواهد شد.

وی اضافه کرد: ما در دو شرایط پروازهای مسافربری به کشورها را ازسرمی گیریم. نخست این که کشورها به ما چنین اجازه ای دهند و دوم اینکه شرایط اپیدمیولوژی را آنالیز نموده باشیم.

به گفته کریکلی، در زمان حاضر در اوکراین موضوع تست کرونای توریستان در فرودگاه ها آنالیز می گردد. این مناسب تر از 14 روز قرنطینه است.

وی اضافه کرد: توریست می تواند تست کرونا بدهد و پس از معلوم شدن نتیجه آن در طول 3-4 ساعت وارد شهر گردد.

دولت اوکراین از روز 12 ماه مارس گذشته (22 اسفند ماه سال 98) باتوجه به شیوع بیماری کرونا در این کشور قرنطینه اعلام نموده است و از امروز مرحله جدیدی از کاهش محدودیت ها در این کشور شروع شده است.

تا به امروز در اوکراین 24 هزار و 12 نفر بیماری کرونا گرفته اند، 9 هزار و 690 نفر بهبود یافته و 718 نفر هم فوت نموده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 342

به "خبرنگاران اوکراین پروازهای مسافری را 15 روز دیگر از سر می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اوکراین پروازهای مسافری را 15 روز دیگر از سر می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید