خراسان رضوی در تامین شکر مصرفی خود مسئله ای ندارد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، معاون استاندار خراسان رضوی گفت: مسئله ای در تامین شکر در کل کشور و بعلاوه خراسان رضوی وجود ندارد.

خراسان رضوی در تامین شکر مصرفی خود مسئله ای ندارد

به گزارش از ، مرتضی اشرفی معاون هماهنگی امور مالی استاندار خراسان رضوی در نشست کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی در تامین شکر مصرفی خود مسئله ای ندارد اما افزایش سهمیه این استان به ویژه در بخش صنف و صنعت به وسیله مکاتبه با تهران پیگیری شده تا شکر مورد احتیاج در اختیار واحد های تولیدی قرار گیرد.

او با اشاره به افزایش قیمت شکر در سطح بازار اضافه کرد: تخصیص سهم بیشتری از شکر طرح تنظیم بازار به این استان، قیمت آن را متعادل خواهد نمود.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: برای تامین شکر مورد احتیاج بخش های صنعتی و خانوار، باید به وسیله پیگیری سازمان صمت و اداره کل غله کوشش گردد تا این احتیاج به وسیله شکر تولیدی کارخانجات تامین گردد.

اشرفی بیان نمود: برای تامین شکر سهمیه خانوار هم مقرر است با پیگیری و مکاتبه سازمان های مربوطه به تهران و قول مساعد رئیس ستاد تنظیم بازار کشور مبنی بر عدم محدودیت در اختصاص شکر به خانوار، خللی در این بخش به وجود نیاید.

او توضیح داد: با توجه به اینکه سهمیه خراسان رضوی از روغن طرح تنظیم بازار کشور به ماهانه 9 هزار و 700 تن رسیده و 50 درصد از این اندازه باید به صورت روغن خام در اختیار کارخانجات تصفیه روغن استان قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار خراسان رضوی تاکید نمود: ضروری است نحوه توزیع روغن مجددا بازنگری و برای جذب بهتر روغن خام به وسیله کارخانجات استان تصمیمات آسان تری گرفته گردد.

/م .ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1069

به "خراسان رضوی در تامین شکر مصرفی خود مسئله ای ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خراسان رضوی در تامین شکر مصرفی خود مسئله ای ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید