دادمرز: جز عزیزلی، همه نفرات برتر دنیا را برده ام اما مدال ندارم، انتخابی اصلی 55 کیلوها در جام تختی است

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، نایب قهرمان کشتی فرنگی امیدهای دنیا می گوید که غیر از عزیزلی آذربایجانی، کشتی گیران روس، ژاپن و گرجستانی که بر سکوهای اول تا سوم دنیای اسلو قرار گرفته اند را برده اما خودش هنوز مدال دنیای بزرگسالان نگرفته است.

دادمرز: جز عزیزلی، همه نفرات برتر دنیا را برده ام اما مدال ندارم، انتخابی اصلی 55 کیلوها در جام تختی است

پویا دادمرز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص اندازه آمادگی اش برای حضور در مسابقات جام تختی گفت: آماده نبودم. در اهواز همه مدعیان 55 کیلو کشتی می گیرند، من هم اگر در امیدهای دنیا طلا می گرفتم از شرکت در جام تختی معاف می شدم. محمد بنا قبل از این رقابت ها گفته بود طلا بگیری، معافت می کنم اما من نقره گرفتم. انتخابی اصلی ما 55 کیلوها همین جاست، هیچ کسی از مسابقه معاف نشده و هر کسی دوبنده تیم ملی را می خواهد باید در اهواز کشتی بگیرد.

وی ادامه داد: تمریناتم دیگر سبک شده و چند روز دیگر باید روی تشک بروم. دیگر روزی یک جلسه تمرین می کنم.

این کشتی گیر خوزستانی با اشاره به اینکه نتیجه کشتی ها در سبک وزن کار سختی است، تاکید نمود: کسی فکرش را نمی کرد سجاد عباسپور به دنیای برود. کلا در سبک وزن فاکتورهای زیادی در انتخاب ملی پوش تاثیر دارد و متفاوت از سایر اوزان است. یک بیماری ساده ممکن است به کل نتیجه را عوض کند، همه خوبند، نمی گردد گفت حریف اصلی چه کسی است.

وی انگیزه اش برای رسیدن به دوبنده تیم ملی را در سال 2022 بالا دانست و توضیح داد: من سال گذشته حضور در مسابقات بزرگسالان دنیا را از دست دادم آن هم درحالیکه روی آن خیلی حساب نموده بودم. سجاد عباسپور به دنیای رفت و من هم به امیدهای دنیا رفتم و دوم شدم. در 55 کیلوگرم، جز یکی از نفرات سوم مشترک (عزیزلی)، کشتی گیران اول، دوم و سوم سکوی دنیای را طی این دو سه سال شکست داده ام اما خودم هنوز مدال بزرگسالان نگرفته ام.

دادمرز 22 ساله با تاکید بر اینکه در ایذه زیر نظر لقمان رضایی تمریناتش را دنبال نموده، در سرانجام گفت: شرایط وزنی ام خوب است و 58 کیلو هستم، زیاد وزن کم نمی کنم. به همین علت فعلا قصدی برای تغییر وزن ندارم. امیدوارم که در جام تختی کشتی های خوبی بگیرم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1308

به "دادمرز: جز عزیزلی، همه نفرات برتر دنیا را برده ام اما مدال ندارم، انتخابی اصلی 55 کیلوها در جام تختی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادمرز: جز عزیزلی، همه نفرات برتر دنیا را برده ام اما مدال ندارم، انتخابی اصلی 55 کیلوها در جام تختی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید