داوطلبان مجلس شعاری بدهد که در اختیارشان است

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس حزب جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: داوطلبان مجلس شعارهایی که در اختیارات شان هست را سر می دهند.

داوطلبان مجلس شعاری بدهد که در اختیارشان است

محمدرضا دلباز مقدم در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، اضافه کرد: انتخابات فردی و شخصی نیست بلکه گروهی است و فردی باید انتخاب گردد که شرایط خاص موجود را درک و تصویب قانون کند، مسائل مردم که معیشت و اقتصاد است را در دستور کار قرار دهد، در حوزه انتخابیه خود بحث معیشت و اشتغال را درنظر بگیرد و برنامه داشته باشد.

دلباز مقدم ادامه داد: در استان ما داوطلبان چیزی را شعار می دهند که وظیفه آن ها نیست و باید در کنار وظیفه های اصلی قانونگذاری و نظارت، امور مردم را نیز پیگیری نمایند که متاسفانه پیگیری به امورات را چنان برجسته می نمایند که دو وظیفه اصلی آن ها گم می گردد. یکی از مسائل دوره های گذشته مجلس که داشتیم نیز ناشی از همین تصمیماتی است که داوطلبان ادوار مختلف گرفته اند.

وی گفت: داوطلب به دلیل قانونگذاری برای مردم کند باید پاک دست باشد که اگر پاک دست نباشد باعث ایجاد منافع برای افراد سودجو و گروه های مافیایی می گردد.

رئیس حزب جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: افراد و داوطلبان نمی توانند تمام تخصص ها را داشته باشند اما می توانند از مشاوره، راهنماییو تجربه افراد در حوزه های مختلف استفاده نمایند.

دلباز مقدم اضافه کرد: یکی از خصوصیات شاخص نماینده مجلس شجاعت است و اگر شجاعت کافی نداشته باشد نمی تواند در مورد طرح ها و لوایح آن طور که باید در مجلس اظهار نظر کند.

وی مطرح کرد: نماینده ای که در هر حوزه انتخابیه انتخاب می گردد، نماینده کل ملت ایران است پس باید در سطح ملی تصویب لوایح و قوانین انجام دهد که در این صورت اثراتش در حوزه انتخابیه نماینده نیز دیده خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، رئیس حزب جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید نمود: انتظار داریم که مردم همواره در صحنه همانند سالهای گذشته در این انتخابات نیز حضور مستمر داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 105

به "داوطلبان مجلس شعاری بدهد که در اختیارشان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوطلبان مجلس شعاری بدهد که در اختیارشان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید