دومین صندوق رای پستی در بوستون آمریکا به آتش کشیده شد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، دفتر فدرال تحقیقات آمریکا تحقیقاتی را درباره آتش سوزی یک صندوق رای گیری در بوستون آغاز کرده است.

دومین صندوق رای پستی در بوستون آمریکا به آتش کشیده شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نیوزویک، اف بی آی در حالی تحقیقات خود درباره آتش سوزی یک صندوق رای گیری در بوستون را آغاز کرده است که این دومین حادثه آتش سوزی صندوق های رای در آمریکا در یک هفته اخیر به شمار می رود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، حادثه اتش سوزی صندوق رای گیری صبح یکشنبه در مقابل کتابخانه عمومی بوستون به وقوع پیوسته و به 35 رای از 122 رای داخل صندوق آسیب وارد کرده است.

اف بی آی ضمن اشاره به تحقیقات خود درباره این حادثه، گفت: این یک اولویت مهم برای اف بی آی است تا به حفظ همگرایی فرایند انتخابات در ماساچوست از طریق اعمال قوانین انتخاباتی کمک کند.

اف بی آی اضافه نمود: رای دهندگان در ماساچوست می توانند نسبت به موفقیت پروتکل های به اشتراک گذاری اطلاعات که با هماهنگی مقام های ایالتی و محلی اتخاذ شده است، اطمینان داشته باشند.

پلیس محلی تصاویری از شخص را در نزدیکی این صندوق رای گیری منتشر کرده است که در زمان آتش سوزی صندوق رای گیری در آنجا حضور داشته است.

پلیس خواستار همکاری مردم و مقام های فدرال و محلی برای شناسایی این فرد شده است. در یکی از این تصاویر منتشر شده از سوی پلیس، این مرد در حالی که به صندوق رای نزدیک می شود، یک شیء شعله ور را در دست داشته است.

نیروهای آتش نشانی این صندوق رای گیری مشتعل را با آب خاموش کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 582

به "دومین صندوق رای پستی در بوستون آمریکا به آتش کشیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین صندوق رای پستی در بوستون آمریکا به آتش کشیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید