رئیسی: سیاست اصولی ایران مخالفت با جنگ است

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، در ملاقات دبیر شورای امنیت ملی روسیه با رئیس جمهوری اسلامی ایران بر توسعه همکاری های راهبردی - مالی دو کشور تاکید و عنوان شد تقویت همکاری های منطقه ای برترین راه ایجاد صلح و ثبات است.

رئیسی: سیاست اصولی ایران مخالفت با جنگ است

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در ملاقات نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه با بیان اینکه اراده ایران و روسیه ارتقای سطح روابط راهبردی در عرصه های مختلف است، این روابط را در حال تقویت و منظره آن را روشن توصیف کرد و اضافه کرد: همکاری کشورهای مستقل، قاطعانه ترین پاسخ به سیاست تحریم و بی ثبات سازی آمریکا و متحدینش است.

رئیسی با تاکید بر اینکه سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران مخالفت با جنگ است، گفت: توسعه دامنه و تصاعد سطح جنگ باعث نگرانی همه کشورها است.

نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه نیز با ارائه گزارشی از شرایط همکاری های دو جانبه تاکید نمود: برای توسعه همکاری ها در حوزه های سیاسی، تجاری، انرژی، کشاورزی و ترانزیت، بسیار فعالانه کوشش می کنیم و کمیسیون مشترک مالی ایران - روسیه نیز به خوبی پیگیر اجرای توافقات روسای جمهور دو کشور است.

پاتروشف با ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط با جمهوری اسلامی در قالب مجامع و سازمان های منطقه ای گفت: ایجاد دنیا چند قطبی در راستای منافع همه کشورهای دنیا است.

منبع: فرارو
انتشار: 19 آبان 1401 بروزرسانی: 19 آبان 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1459

به "رئیسی: سیاست اصولی ایران مخالفت با جنگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیسی: سیاست اصولی ایران مخالفت با جنگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید