راه اندازی 30 غرفه میوه و تره بار در ایستگاه های پر تردد مترو

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: 30 غرفه مختلف در ایستگاه های پر تردد مترو تهران به عرضه میوه و تره بار مورد نیاز مردم با قیمت مناسب خواهند پرداخت.

راه اندازی 30 غرفه میوه و تره بار در ایستگاه های پر تردد مترو

مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، اظهار کرد: رویکرد شهردار شهر تهران افزایش کیفیت خدمات مورد ارائه به مردم است و در این راستا اقدامات خوبی در دست انجام است.

شایسته یادآور شد: با توافقی که ما در شرکت مترو با سازمان میادین میوه و تره بار داشته ایم، 30 غرفه مختلف در ایستگاه های پر تردد مترو تهران به عرضه میوه و سایر اقلام تره بار مورد نیاز مردم شهر تهران که در طول روز در مترو رفت و آمد دارند، خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: میوه و اقلام تره باری که در غرفه های فعال در مترو تهران عرضه می شوند، بدون دخالت دلال ها و با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مردم قرار خواهند گرفت و دلال ها هیچ دخالتی در عرضه این کالاها به مردم در مترو نخواهند داشت.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه همچنین گفت: امیدواریم که شرایط طوری پیش برود که بتوانیم میوه و تره بار را با قیمتی کمتر از آنچه در میادین میوه و تره بار عرضه می شوند، به دست مردم مرکز برسانیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1326

به "راه اندازی 30 غرفه میوه و تره بار در ایستگاه های پر تردد مترو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی 30 غرفه میوه و تره بار در ایستگاه های پر تردد مترو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید