روسای تشکل های گردشگری کشور با جاذبه های گردشگری البرز آشنا شدند

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، میراث آریا/ براساس خبرهای بدست رسیده، روسای تشکل های گردشگری کشور با جاذبه های گردشگری البرز آشنا شدند.

روسای تشکل های گردشگری کشور با جاذبه های گردشگری البرز آشنا شدند

فریدون محمدی با اشاره به برگزاری مجمع عمومی کانون انجمن های صنفی و جامعه انجمن های حرفه ای راهنمایان گردشگری ایران به میزبانی البرز گفت: این گردهمایی در مجموعه گردشگری ایثار کردان برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز افزود: روز اول این اجلاس به هم اندیشی راهنمایان با حضور معاون گردشگری وزارتخانه، مدیر کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری و مدیر کل گردشگری داخلی اختصاص داشت.

او با بیان اینکه روز دوم به تور آشناسازی شرکت کنندگان با جاذبه های گردشگری استان گذشت، گفت: هدف اصلی ما از برگزاری چنین گردهمایی آشناسازی شرکت کنندگان با جاذبه های گردشگری استان بود، زیرا هر کدام از این افراد رئیس انجمن صنفی و حرفه ای راهنمایان گردشگری کشور هستند. به این ترتیب هر کدام از این افراد با صدها راهنمای گردشگری در ارتباط هستند.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز، این تور گردشگری با بازدید از فرودگاه تفریحی، آموزشی آزادی واقع در نظرآباد آغاز شد و بعد از صرف نهار در رستوران پسر خاله در ادامه از محوطه باستانی ازبکی، جاذبه های گردشگری ساوجبلاغ، کاروانسرای در حال ثبت جهانی ینگی امام و جاذبه های گردشگری منطقه چندار بازدید شد.

محمدی ادامه داد: همچنین نقشه راهنمای گردشگری استان به رؤسای تشکل های راهنمایان گردشگری تقدیم شد. به این ترتیب، آمادگی خود را برای میزبانی جشن بزرگ راهنمایان گردشگری که اسفند در کشور برگزار می شود، اعلام کردیم.

منبع: همگردی
انتشار: 25 شهریور 1401 بروزرسانی: 25 شهریور 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1434

به "روسای تشکل های گردشگری کشور با جاذبه های گردشگری البرز آشنا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسای تشکل های گردشگری کشور با جاذبه های گردشگری البرز آشنا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید