طراحی سایت: سایت نو صدور مجوز تردد در تهران شروع به کار کرد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، به گزارش خبرنگاران، ایمان قربانی مشاور و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران با اشاره به تغییرات انجام شده در صدور مجوز تردد در تهران اظهار کرد: مجوز تردد بین استانی از امروز فقط برای افراد واجد شرایطی که در سامانه تهران تردد درخواست خود را ثبت و پیامک تائید دریافت نموده اند، صادر می گردد.

طراحی سایت: سایت نو صدور مجوز تردد در تهران شروع به کار کرد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

وی گفت: ثبت درخواست فقط روزانه و از ساعت 7 صبح تا 11 در سامانه مربوطه انجام می گردد. هیچگونه مجوز حضوری برای تردد در محل فرمانداری تهران صادر نمی گردد و شهروندان فقط و فقط به وسیله سایت اعلام شده اقدام به اخذ مجوز تردد نمایند.

مدیر روابط عمومی تهران به تشریح جزئیات نو شرایط اخذ مجوز تردد در تهران پرداخت و گفت: از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 صبح تا 11 صبح مردم تهران فرصت ثبت نام برای اخد مجوز دارند. بعلاوه سایت اعلام شده روز های پنج شنبه و آدینه بسته خواهد بود.

وی اضافه کرد:کسانی هم که حائز شرایط باشند پیامک تایید به همراه کد پیگیری سفر بعد ازظهر همان روز برای تلفن های همراهشان ارسال خواهد شد.

قربانی توضیح داد: هر پلاک خودرو در ماه یکبار می تواند ثبت نام کند و مجوز هایی که صادر می گردد صرفا برای یک هفته است و پس از آن هیچ اعتباری ندارد.

وی اضافه کرد: ساکنان تهران برای در خواست مجوز به سایت taradodtehran.com که به همت مرکز فن آوری و iT فرمانداری تهران تهیه شده مراجعه نمایند.

منبع: خبرنگاران

مهم ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1092

به "طراحی سایت: سایت نو صدور مجوز تردد در تهران شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: سایت نو صدور مجوز تردد در تهران شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید