شباهت نسل تازه پاجرو به تویوتا لندکروز ، عکس

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، طراحی نسل تازه میتسوبیشی پاجرو، از الگوهای پیروز آفرودرهای ژاپنی دیگر استفاده خواهد نمود. به طور واضح، پاجرو فرم جعبه ای مانند دارد و همچون تویوتا لندکروزر سری تازه است.

شباهت نسل تازه پاجرو به تویوتا لندکروز ، عکس

به گزارش خبرنگاران ، میتسوبیشی پاجرو یکی از سه آفرودر محبوب ژاپنی در کنار نیسان پاترول و تویوتا لندکروزر به شمار می رود. فراوری این خودرو طی سالیان اخیر و به علت مسائل مالی میتسوبیشی کاهش یافته است. با این حال نسل نو این خودرو ممکن است طی ماه های آینده معرفی گردد. طراحان مستقل نیز اکنون دست به کار شده اند و آن چه از نسل نو پاجرو می خواهند را به تصویر می کشند.

قسمت جلویی خودرو مجموعه ای از LED های T شکل، جلوپنجره بزرگ و سپر دینامیک مدل های فعلی میتسوبیشی خواهد داشت. ترکیب این مشخصه های ظاهری باعث می گردد تا پاجرو به طور همزمان مدرن و کلاسیک به نظر برسد. روی درب عقب خودرو نیز یک برجستگی را می بینیم که یادآور چرخ زاپاس شاسی بلندهای آفرودی قدیمی است.

بر اساس گزارش دیجیاتو، احتمالا تریم های بالارده میتسوبیشی پاجرو، از دستگیره های درب مخفی شونده استفاده خواهند کرد تا نظر علاقمندان به خودروهای لوکس را جلب کند. نسخه قبلی پاجرو تنها در بازار شرق آسیا و استرالیا حضور داشت، با این حال نسل بعدی این خودرو در کشورهای پیشرفته همچون ایالات متحده عرضه خواهد شد.

نسل نو میتسوبیشی پاجرو اصالت آفرودی خود را حفظ می نماید و براساس یک شاسی نردبانی توسعه خواهد یافت. بخش های فنی این خودرو با نسل بعدی اینفینیتی QX80 یا نیسان پاترول مشترک خواهند بود. رقیب مستقیم این خودرو نیز تویوتا لندکروزر J300 است. نسل آینده پاجرو از موتور V6 اینفینیتی با توربوشارژرهای دوقلو به همراه سیستم چهار چرخ محرک بهره خواهد برد.

البته بعضی گزارش ها نوع دیگری از سیستم فنی پاجرو را معرفی می نمایند. براساس این گزارش ها، نسل نو پاجرو براساس شاسی یکپارچه CMF-C/D رنو نیسان میتسوبیشی توسعه خواهد یافت که میتسوبیشی اوتلندر نیز هم اکنون براساس آن پیشرفته است. توسعه پاجرو نو براساس این شاسی یکپارچه در زمان حال محتمل تر است، چرا که میتسوبیشی می خواهد نسل نو پاجرو را در سراسر دنیا عرضه کند. خودروساز ژاپنی اعلام نموده است که نسل نو پاجرو در سال 2027 به بازار عرضه خواهد شد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 مرداد 1403 بروزرسانی: 13 مرداد 1403 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1614

به "شباهت نسل تازه پاجرو به تویوتا لندکروز ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شباهت نسل تازه پاجرو به تویوتا لندکروز ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید