صبح آدینه با شما زنده می گردد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، گروه صبح آدینه با شما تصمیم دارد ویژه برنامه عید فطر خود را نیز به صورت زنده و با حضور تعدادی از هنرمندان این برنامه در استودیو پخش رادیو ایران اجرا کند.

صبح آدینه با شما زنده می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، با توجه به استقبال مخاطبان پر شمار برنامه صبح آدینه با شما از اجرای زنده این برنامه در ایام نوروز، گروه صبح آدینه تصمیم دارد ویژه برنامه عید فطر خود را نیز به صورت زنده و با حضور تعدادی از هنرمندان این برنامه در استودیو پخش رادیو ایران اجرا کند.

ساجد قدوسیان تهیه کننده و سردبیر این برنامه گفت: در روز عید سعید فطر که طبق اعلام یکشنبه چهارم خرداد خواهد بود با دست پر ویژه برنامه صبح عید با شما را تقدیم مخاطبان می کنیم. داود منفرد بازیگر نقش شنگول که از پر طرفدارهای برنامه است در این روز به صورت زنده همراه ماست و حمید پارسا از نویسندگان برنامه هم در استودیو حضور دارد.

در ایام نوروز برای اجرای برنامه از زوج نسیم رفیعی و محمدرضا لبیب استفاده نموده بودیم که بسیار مورد اقبال مخاطبان نهاده شد بنابراین در ویژه برنامه عید فطر نیز مخاطبان منتظر اجرای همین دو باشند. صبح عید با شما، ویژه برنامه گروه صبح آدینه با شما در روز عید سعید فطر به تهیه کنندگی و سردبیری ساجد قدوسیان از ساعت 9 صبح و به مدت 150 دقیقه روی آنتن رادیو ایران می رود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 333

به "صبح آدینه با شما زنده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صبح آدینه با شما زنده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید