صدور 16 موافقت اصولی برای پروژه های گردشگری گیلان

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، سومین جلسه کمیته فنی آنالیز طرح های سرمایه گذاری و متقاضی صدور موافقت اصولی استان گیلان در معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری برگزار گردید.

صدور 16 موافقت اصولی برای پروژه های گردشگری گیلان

بهترین تجربه سفر را به https://bestcanadatours.com تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای گردشگری بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، رضا حسن پور معاون سرمایه گذاری اداره کل استان شنبه 17 خردادماه 99 با اعلام این خبر گفت: در این جلسه 17 طرح متقاضی سرمایه گذاری و ایجاد تأسیسات گردشگری مورد آنالیز دقیق کارشناسی نهاده شد که با اجرای 16 طرح گردشگری و سرمایه گذاری موافقت شد.

او اضافه نمود: این طرح ها شامل یک هتل پنج ستاره، سه هتل سه ستاره، یک هتل دو ستاره، پنج واحد مجتمع گردشگری، یک واحد مجتمع تفریحی اقامتی و پذیرایی (پارک آبی)، دو واحد اسکله تفریحی، یک واحد سفره خانه سنتی، یک واحد اقامتگاه سنتی و یک واحد هتل آپارتمان است.

حسن پور مطرح نمود: توسعه زیرساخت های گردشگری از اولویت های اداره کل استان است، در سال گذشته تعداد 100 موافقت اصولی به منظور احداث و اجرای پروژه های گردشگری همچون واحدهای بوم گردی، هتل، هتل آپارتمان، مجتمع های گردشگری، سفره خانه های سنتی، مهمان پذیرها و مراکز تفریحی و گردشگری صادر شده است که این پروژه ها در حال انجام هستند.

او با اشاره به اینکه با برگزاری جلسات مستمر و پیگیری امور سرمایه گذاران فرایند صدور مجوز ساخت تأسیسات گردشگری در استان تسریع خواهد شد، اضافه نمود: با صدور موافقت های اصولی مزبور تعداد موافقت های اصولی صادر شده در سال 99 به 23 واحد رسیده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 354

به "صدور 16 موافقت اصولی برای پروژه های گردشگری گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 16 موافقت اصولی برای پروژه های گردشگری گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید