فردوس زیرساخت های مناسبی برای توسعه گردشگری دارد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، مدیرکل مناطق نمونه گردشگری کشور در بازدید از شهرستان فردوس گفت: این شهر از زیرساخت های مناسبی برخوردار است.

فردوس زیرساخت های مناسبی برای توسعه گردشگری دارد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی خراسان جنوبی، علیرضا ارجمندی روز 27 اردیبهشت ماه 99 در این بازدید تکمیل زیرساخت های شهر تاریخی تون یکی از اولویت های اصلی مناطق نمونه استان دانست و خواهان همکاری شهرداری به عنوان سرمایه گذار شد.

روح الله صداقت طالبی رئیس اداره میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی فردوس نیز گفت: ازآنجایی که فردوس در کریدور اصلی شمال به جنوب و در راستا شاهراه های اصلی کشور واقع شده است، یکی از اولویت های جذب جهانگرد و افزایش ماندگاری مسافر تکمیل و توسعه زیرساخت های جهانگردی است.

او اضافه نمود: فردوس با وجود بیش از 200 جاذبه تاریخی فرهنگی و جهانگردی و دو منطقه نمونه جهانگردی و بیش از پنج روستای هدف جهانگردی و همچنین 30 واحد جهانگردی فعال و بیش از 10 واحد جهانگردی در حال ساخت از موقعیت مناسبی برای تبدیل شدن شهر مبدأ به مقصد جهانگردان برخوردار است.

طالبی اظهار امیدواری کرد:با همکاری سایر دستگاه های اجرایی شهرستان، مردم منطقه، سرمایه گداران بخش خصوصی و سمن های مردم نهاد و... بتوانیم در آینده ای نزدیک فردوس را به عنوان شهری برای جهانگردی در کشور معرفی کنیم و از برکات این صنعت نو پا برای اشتغال زایی و درآمدزایی بهره مند شویم.

او گفت: مهم ترین احتیاج این شهرستان تأمین اعتبار تکمیل زیرساخت های مجموعه آبگرم معدنی، شهر تاریخی تون و مجتمع های خدماتی رفاهی بود که مدیرکل مناطق نمونه و زیرساخت های جهانگردی قول مساعد دادند اعتبار لازم در امسال تخصیص داده گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 324

به "فردوس زیرساخت های مناسبی برای توسعه گردشگری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردوس زیرساخت های مناسبی برای توسعه گردشگری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید