قیمت ایمپلنت دندان در پاکستان چقدر است؟

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، بی دندانی می تواند زیبایی ظاهر شما را کاهش دهد و در نتیجه اعتماد به نفس شما کاسته خواهد شد. از طرفی نیز این بیماری می تواند بر روند زندگی و سلامتی شما تاثیر بگذارد به همین علت باید روش درمانی مناسب برای آن ارائه می شد. می توان گفت تنها روش درمانی مناسب و کاربردی برای درمان بی دندانی ایمپلنت دندان است. ما در این مقاله قصد داریم قیمت ایمپلنت دندان در پاکستان را مورد آنالیز قرار دهیم.

قیمت ایمپلنت دندان در پاکستان چقدر است؟

بی دندانی می تواند زیبایی ظاهر شما را کاهش دهد و در نتیجه اعتماد به نفس شما کاسته خواهد شد. از طرفی نیز این بیماری می تواند بر روند زندگی و سلامتی شما تاثیر بگذارد به همین خاطر باید روش درمانی مناسب برای آن ارائه می شد. می توان گفت تنها روش درمانی مناسب و کاربردی برای درمان بی دندانی ایمپلنت دندان است. ما در این مقاله قصد داریم قیمت ایمپلنت دندان در پاکستان را مورد آنالیز قرار دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در قیمت ایمپلنت دندان در ایران می توانید از لینک زیر استفاده فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان درمانی تخصصی می باشد که برای بی دندانی ارائه شده است و نسبت به دیگر درمان ها دارای مزایا و کاربرد بالاتری است به همین خاطر این درمان در بین بیماران محبوبیت بسیار زیادی دارد. این محبوبیت باعث شده تا ایمپلنت دندان در کشور های مختلفی انجام گردد که یکی از آنها پاکستان است.

قیمت ایمپلنت دندان در پاکستان

قیمت ایمپلنت دندان شاید تا حدی برای برخی از افراد بالا باشد به همین خاطر برخی از بیماران برای انجام این درمان به فکر سفر به دیگر کشور های مقرون به صرفه قیمت تر هستند که یکی از آنها پاکستان می باشد. باید گفت قیمت ایمپلنت دندان در پاکستان به صورت حدودی برای یک واحد ایمپلنت 500$ الی 620$ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه

همانطور که می دانید افراد بسیار زیادی در جهان دارای بی دندانی هستند که شرایط مالی آنها یکسان نیست به همین خاطر می توان گفت که قیمت ایمپلنت دندان برای بیماران اهمیت بسیار زیادی دارد و باید قبل از انجام آن از قیمت این درمان آگاه شوند.

قیمت ایمپلنت دندان در پاکستان مناسب است؟

شاید برای شما سوال گردد که آیا قیمت ایمپلنت دندان در پاکستان برای بیماران مناسب و به صرفه است. در جواب این سوال باید گفت: اگر عایدی شما به یورو و دلار است یا در کشور های اروپایی و آمریکایی زندگی می کنید ایمپلنت دندان در پاکستان برای شما بسیار به صرفه تر می باشد.

ایمپلنت دندان در پاکستان به صرفه تر است یا ایران؟

در مقایسه این دو کشور می توان گفت هزینه های ایمپلنت دندان در ایران کمتر می باشد و از طرفی در صورت زندگی در ایران احتیاجمند پرداخت هزینه های سفر به پاکستان نخواهید بود. می توان نتیجه گرفت شما می توانید با پرداخت هزینه کمتر در ایران از این درمان بهرمند شوید.

نکات که برای انجام ایمپلنت دندان در پاکستان باید رعایت کنید

ایمپلنت دندان درمانی تخصصی می باشد که درصد پیروزیت آن بسیار بالا است. اما باید گفت: در صورت عدم توجه به برخی از نکات مهم درمان شما با شکست روبرو می گردد و مجبور خواهید بود که هزینه های بیشتری را برای درمان مجدد پرداخت نمائید از طرفی سلامتی شما مورد تهدید قرار می گیرد. نکاتی که اهمیت بالایی در این درمان دارند به توضیح زیر است:

  • مرکز ایمپلنت معتبر
  • اندازه تخصص پزشک
  • برند ایمپلنت انتخاب شده

موارد موثر بر هزینه ایمپلنت دندان در پاکستان

هزینه ایمپلنت دندان به عوامل متفاوتی بستگی دارد که به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم بر آن تاثیر می گذارند. بهتر است قبل از انجام ایمپلنت دندان این موارد را بدانید تا بتوانید به صورت تقریبی قیمت این درمان را وابسته به شرایط خود در پاکستان به دست آورید. در ادامه موارد موثر بر هزینه ایمپلنت دندان را آنالیز می کنیم و قیمت آنها را در پاکستان برای شما تشریح می کنیم.

هزینه پزشک و موارد جانبی

همانطور که می دانید پزشکان متفاوتی درمان ایمپلنت دندان را ارئه می دهند که تخصص و تجربه آنها با یکدیگر فرق دارد. باید گفت : به هر اندازه که تخصص و تجربه پزشک بالاتر باشد دستمزد دریافتی آن نیز بالاتر خواهد بود. اما این مبلغ را نمی توان به صورت دقیق معین کرد و وابسته به پزشک می باشد.

از طرفی قبل از انجام این درمان شما باید به صورت دقیق مورد معاینه قرار بگیرید. پزشک معالج برای معاینه شما احتیاجمند برخی از عکس های مخصوص اشعه ایکس می باشد که این موارد هزینه های مخصوص به خود را دارند. به صورت حدودی قیمت عکس های اشعه ایکس از 2$ الی 20$ دلار در پاکستان خواهند بود.

قیمت درمان های جانبی

شما برای انجام ایمپلنت دندان باید دارای شرایط مخصوصی باشید که پزشک معالج آنها را در جلسه معاینه که در بالا گفته شد مورد آنالیز قرار می دهد. در صورت عدم وجود این شرایط شما باید تحت درمان های جانبی قرار بگیرید که دارای انواع و قیمت های متفاوت هستند که در ادامه آنها را آنالیز می کنیم.

پیوند استخوان

استخوان فک را می توان مهم ترین عضو در این درمان نامید زیرا پایه های ایمپلنت در آن قرار می گیرند و بعد از مدتی با آن جوش می خورند. باید گفت استحکام این درمان ارتباط مستقیمی با استخوان فک و پایه ایمپلنت ها دارند.

در شرایطی که شما تراکم کافی در استخوان فک خود نباشید باید از این درمان جانبی استفاده نمائید. قیمت پیوند استخوان در پاکستان در حدود 210$ الی 370$ خواهد بود. البته پیوند استخوان بسیار وابسته به شرایط بیمار می باشد.

سینوس لیفت

یکی دیگر از درمان های جانبی که برای ایمپلنت دندان معمول می باشد سینوس لیفت نام دارد. این درمان فقط برای فک بالایی انجام می گردد و شامل دو نوع به نام های Close و Open است که قیمت آنها با یکدیگر فرق می نماید. قیمت سینوس لیفت در پاکستان به صورت حدودی 340$ الی 380$ می باشد.

قیمت روکش ایمپلنت در پاکستان

روکش ها به این درمان ظاهری همچون دندان را ارئه می دهند تا زیبایی صورت شما بازگردد و اعتماد به نفس خود را دوباره به دست آورید. باید گفت روکش های ایمپلنت دارای انواع متفاوتی هستند که قیمت آنها با یکدیگر فرق می نماید.

می توان گفت محبوب ترین روکش ایمپلنت زیرکونیا است زیرا این روکش دارای ظاهر بسیار زیبا می باشد و از طرفی استحکام بالایی را به بیمار ارائه می دهد. قیمت روکش زیرکونیا در پاکستان به صورت حدودی 120$ الی 150$ است.

قیمت برند ایمپلنت

می توان گفت: به دلیل محبوبیت بسیار بالا، ساخت ایمپلنت دندان به صنعت تبدیل شده است که برند های مختلفی در حال فراوری محصولات مورد احتیاج این درمان هستند. این برند ها هر کدام دارای قیمت های مختلفی می باشند که بر هزینه کلی این درمان تاثیر گذار هستند.

در کل نمی توان قیمت معینی را برای این بخش در نظر گرفت زیرا قیمت برند های ایمپلنت نسبت به هم متفاوت می باشند و این بخش کاملا وابسته به انتخاب بیمار است. اما به یاد داشته باشید که برای درمان پیروز حتما باید از برندهای با کیفیت استفاده نمائید.

منبع: همگردی
انتشار: 2 بهمن 1401 بروزرسانی: 2 بهمن 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1494

به "قیمت ایمپلنت دندان در پاکستان چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت ایمپلنت دندان در پاکستان چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید