لطفی: قراردادم را یک طرفه فسخ کردند؛ از نفت مسجدسلیمان شکایت می کنم

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، مدافع پیشین نفت مسجدسلیمان گفت که اقدام یک طرفه این باشگاه را به صورت قانونی پیگیری می کند.

لطفی: قراردادم را یک طرفه فسخ کردند؛ از نفت مسجدسلیمان شکایت می کنم

مجتبی لطفی درباره جدایی خود از باشگاه نفت مسجدسلیمان، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: قرارداد ما را یک طرفه فسخ کردند و من هم کارهای قانونی برای شکایت از نفت را انجام می دهم. باشگاه چند نامه به خاطر غیبتم در تمرینات به من ارسال کرد، اما انگار فراموش کرده بودند بینی من در همین تیم شکست و جراحی کردم. دوران نقاهت خودم را پشت سر می گذاشتم، اما آنها حتماً دلایلی برای تصمیم خود داشتند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به عنوان بازیکن آزاد می تواند به تیم دیگری منتقل شود یا خیر، شرح داد: من بازیکن آزاد هستم، اما دیگر نمی توانم در لیگ برتر بازی کنم. در نیم فصل اول آمار بدی نداشتم، اما قراردادم یک طرفه فسخ شد. شنیدم همین کار را در قبال کرار جاسم و محمد علیمردانی انجام دادند. نقل وانتقالات نیم فصل روز 23 بهمن به پایان رسید که باشگاه در همان روز قراردادم را فسخ کرد.

مدافع پیشین نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه این موضوع در میان مسائل انبوه باشگاه پیدا نیست، به خبرنگاران گفت: شکایت خودم را پیگیری می کنم تا حقوق و زیانم را بگیرم. از لیگ برتر جا ماندم و باید یک رده پایین تر بازی کنم که این در آینده فوتبالی من تأثیرگذار است. من بابت مسائل خانوادگی قصد جدایی داشتم و این را با مدیران نفت مطرح کردم. باشگاه از من چک 150 میلیون تومانی بابت رضایت نامه خواست، اما قراردادم را یک طرفه فسخ کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1328

به "لطفی: قراردادم را یک طرفه فسخ کردند؛ از نفت مسجدسلیمان شکایت می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لطفی: قراردادم را یک طرفه فسخ کردند؛ از نفت مسجدسلیمان شکایت می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید