مربی استقلال چاقو خورد!

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، با گذشت چند روز از دیداراستقلال و نفت مسجدسلیمان حالا تعیین شده که خسرو حیدری مربی آبی ها شب قبل از این مسابقه درگیر یک اتفاق عجیب شده است.

مربی استقلال چاقو خورد!

دستیار ایرانی ریکاردو ساپینتو اگرچه روز بازی در غیاب سرمربی محروم کنار زمین بود و تیم را راهنمایی می کرد اما زخم هایی روی بدنش ایجاد شده بود که البته به خاطر بهم نریختن شرایط تیم حرفی به بازیکنان و کادرفنی نزده بود.

حیدری شب قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان مورد حمله یک دزد قرار گرفته که در این حادثه او از ناحیه پا و دست شدیدا زخمی شد. حیدری پس از انتقال به بیمارستان، مورد مداوای کادرپزشکی قرار گرفته و مرخص می گردد.

داستان از این قرار است که در زمان حضور خسرو حیدری در خودرو شخصی، فرد دزد به او حمله می نماید و پس از باز کردن در خودرو، با چاقو ضرباتی را به دست و ران مربی استقلال وارد می نماید و تلفن همراه او را به سرقت می برد.

در ادامه و در شرایطی که شخص دزد با ورود به خودرو قصد داشته است وسایل دیگری را نیز از حیدری به سرقت ببرد، پس از شلوغ شدن فضای اطراف خودرو، فرد دزد از محل متواری می گردد. او البته بعد از این اتفاق کلامی به اعضای تیم چیزی نگفت اما با مراجعه به بیمارستان قسمت هایی از بدن خود را بخیه زد تا بتواند شرایط عادی را به دست بیاورد.

مربی استقلال اکنون شرایط عمومی خوبی دارد و در سلامتی کامل به سر می برد.

منبع: فرارو
انتشار: 21 بهمن 1401 بروزرسانی: 21 بهمن 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1505

به "مربی استقلال چاقو خورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی استقلال چاقو خورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید