مجموعه آبی آکوا پارک تفلیس

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، در تفلیس به عنوان مهمترین و بزرگترین شهر گرجستان همه چیز برای داشتن یک سفر عالی و یبادماندنی فراهم شده است . گردشگران در سفر به تفلیس علاوه بر بازدید از جاذبه های تاریخی و فرهنگی می توانند به مجموعه های تفریحی موجود در این شهر مراجعه کرده و ساعتی را به تفریح و تجربه هیجان در کنار دوستان و خانواده خود اختصاص دهند . پارک های آبی از پرطرفدارترین تفریحات تفلیس هستند . در این شهر دو پارک آبی وجود دارد : پارک آبی جینو پارادایس تفلیس و آکوا پارک تفلیس . مجموعه آبی آکوا پارک تفلیس Aquapark Tbilisi از قیمتی مناسب برخوردار بوده و قسمت های مختلف آن می تواند تا ساعت ها بچه ها و بزرگسالان را به خود مشغول سازد . آکوا پارک یا یورو پارک تفلیس europark tbilisi در فصل تابستان و روزهای گرم سال می تواند از بهترین گزینه ها برای فرار از گرمای هوا باشد .

مجموعه آبی آکوا پارک تفلیس

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

پارک آبی تفلیس در فضای باز بوده و قسمت سرپوشیده ندارد . آکوا پارک تفلیس در خارج از محدوده مرکز شهر واقع شده و با بخش های مختلف برای تمامی گروه های سنی مناسب می باشد . این مجموعه آبی بین ایستگاه های متروی Gotsiridze و Didube قرار گرفته و گردشگران تور تفلیس برای دسترسی به آن می توانند از ایستگاه متروی Gotsiridze استفاده نمایند . چهار استخر متفاوت ، جکوزی ، باشگاه بدنسازی ، رودخانه مصنوعی ، رستوران ها و خدماتی مثل ماساژ و قسمت های مختلف برای بچه ها و بزرگسالان از جمله امکانات و سرگرمی های پارک آبی آکوا تفلیس است .

در این مجموعه به منظور حفظ سلامت و ایمنی تفریح نمایندگان چندین غریق نجات مستقر شده اند تا در صورت به خطر افتادن جان مراجعه نمایندگان به آنان یاری رسانند . همچنین در پارک آبی تفلیس اتاق های پرستاری به منظور ارائه یاری های اولیه به بازدیدنمایندگان در نظر گرفته شده است . گردشگران برای استفاده از بازی های این مجموعه باید به مقررات پوشش پارک آبی تفلیس توجه داشته باشند .

اطلاعاتی درباره مجموعه آبی آکوا پارک تفلیس

  • آدرس آکوا پارک تفلیس : 3Vakhtang Ninua St, Tbilisi 0103, Georgia
  • وب سایت پارک آبی تفلیس : https://www.europark.ge
  • ساعت بازدید یورو پارک تفلیس : از ساعت 10 صبح تا 8 شب
  • قیمت بلیط آکوا پارک شهر تفلیس : مراجعه نمایندگان برای ورود به مجموعه آبی یورو پارک شهر تفلیس باید در طول هفته 30 لاری و در روزهای پایانی هفته 40 لاری پرداخت نمایند . ورود به این مجموعه برای بچه ها زیر 7 سال رایگان می باشد .
  • نزدیک ترین ایستگاه مترو به پارک آبی شهر تفلیس : ایستگاه متروی Gotsiridze
منبع: لذت سفر
انتشار: 1 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 129

به "مجموعه آبی آکوا پارک تفلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه آبی آکوا پارک تفلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید