مرزبان: بازی با سایپا را ساده فرض کردیم، رفیعی مقصر این نتیجه نیست

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، گروه استان ها- مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برخلاف توقع ما که انتظار داشتیم حریف را تحت فشار قرار دهیم، متاسفانه امروز بازی با سایپا را ساده گرفتیم و نتیجه آن تساوی بود.

مرزبان: بازی با سایپا را ساده فرض کردیم، رفیعی مقصر این نتیجه نیست

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، علیرضا مرزبان پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر سایپا در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری گفت: برخلاف توقع ما که انتظار داشتیم حریف را تحت فشار قرار دهیم، امروز بازی را ساده گرفتیم و موقعیت های گلزنی خود در نیمه اول را بسیار ساده از دست دادیم.

وی توضیح داد: پس از آن تیم وارد بحران و نبردهای یک به یک شد، و ملاقات از فرایند سادگی خارج شد و بازیکنان سایپا که به دنبال امتیاز این ملاقات بودند بسیار خشنود بودند. مساوی هم قسمتی از نتایج تیم ما است و تیم ما به دنبال تغییر نگرش فوتبال خود است.

مربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: بازیکنان ما توان بازی با کیفیت بالاتر از این را دارند. بازیکنان وفاداری بسیار خوبی نسبت به یکدیگر دارند و از همه ناراحت تر هستند. این تیم حرکت رو به جلویی دارد و شخصیت بسیار خوبی دارد و این بازی بد را باید فراموش کنیم.

مرزبان بیان نمود: آن انتظاری که در نبردهای یک به یک قبل از این ملاقات داشتیم به خوبی رقم نخورد و تا انتها بازی همین طور ادامه پیدا کرد.

وی درباره عملکرد سروش رفیعی گفت: سروش یکی از بازیکنان بسیار خوب ما در بازی های گذشته بود و این که بازیکنان دچار اشتباه شوند و این که در این ملاقات کارت گرفت و در ملاقات آینده حضور ندارد به هیچ عنوان مسئله خوبی نیست. رفیعی این را می داند که باید بهتر کار کند اما سروش مقصر این نتیجه نیست.

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در نبردهای یک به یک داور باید زودتر وارد موضوع می شد. چند بار بر روی سروش رفیعی خطا شد اما داور توجهی نکرد. به دنبال این هستیم که به داور اعتراض نکنیم اما امیدوارم داوران دقت بیشتری نمایند. از طرفداران سپاهان نیز تشکر می کنم و این قول را به آن ها می دهم که کیفیت خود را افزایش دهیم.

172، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 663

به "مرزبان: بازی با سایپا را ساده فرض کردیم، رفیعی مقصر این نتیجه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرزبان: بازی با سایپا را ساده فرض کردیم، رفیعی مقصر این نتیجه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید