مقاله: چند کتاب که ممکن است با خواندن آنها گیاهخوار شوید!

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، هدایت که هنگام نگارش این کتاب 25 سال داشت، کوشش کرده است دلایل اخلاقی برای گیاهخوار شدن را به همراه بررسی صنعت تولید گوشت و نتایج وحشتناک آن ذکر کند.

مقاله: چند کتاب که ممکن است با خواندن آنها گیاهخوار شوید!

بی جهت نیست که بسیار صادق هدایت را پدر گیاهخواری در ایران می دانند. او از سال های جوانی شروع به گیاهخواری کرد و تا پایان عمر کوتاه خود همچنان به این کار ادامه داد. همانطور که در بیوگرافی صادق هدایت آمده است، زندگی او به خودکشی منجر شد که نشان دهنده دست و پنجه نرم کردن آن ها با مسائل زیادی بود و شاید یکی از آن ها احساسات بی نقص آن ها بود که می توانستند غم و رنج پشت وقایع را درک کنند. هدایت هم کاملا از رنجی که برای کشتار حیوانات به آن ها تحمیل می شد باخبر بود.

سرویس فرهنگ و هنر - با اینکه عمر شناخته شدن گیاهخواری بین افراد طولانی نیست و مدت کمی است که جهان درباره آن صحبت می کند؛ اما در گذشته هم وجود داشته است و حتی درباره فوائد آن کتاب نوشته شده است. در این مقاله سه کتاب ارزنده را به شما معرفی می کنیم که ممکن است بعد از خواندنشان گیاهخوار شوید.

در جریان آشنایی با چند نویسنده که خالق بهترین آثار جهان هستند، خوب است به نویسنده کتاب گیاهخوار اشاره کرد. گیاهخوار یک رمان سه بخشی است که توسط هان کانگ han Kang نویسنده کره جنوبی نوشته شده است. این کتاب اولین بار در سال 2007 بر اساس داستان کوتاه کانگ به نام میوه زن من منتشر شد.

منبع مقاله: چند کتاب که ممکن است با خواندن آنها گیاهخوار شوید!

انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1205

به "مقاله: چند کتاب که ممکن است با خواندن آنها گیاهخوار شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: چند کتاب که ممکن است با خواندن آنها گیاهخوار شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید