هشدار و آماده باش مدیریت بحران برای وزش باد شدید در تهران

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید در نیمه غربی و جنوب استان خبرداد و گفت: شهروندان مراقب سقوط اجسام از ارتفاعات و ساختمان های نیمه کاره و تابلوهای تبلیغاتی باشند.

هشدار و آماده باش مدیریت بحران برای وزش باد شدید در تهران

به گزارش ایسنا، حامد یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید در مرکز اظهارکرد: طبق گزارش هواشناسی، وزش باد و گرد و خاک از فردا چهارشنبه نهم فروردین شروع و تا پنج شنبه دهم فروردین ماه این روند ادامه خواهد داشت.

یزدی مهر ضمن اعلام هشدار درخصوص سقوط اجسام گفت: شهروندان به خصوص در نیمه جنوبی و غربی استان که منطقه اثر مخاطره پیش بینی شده، مراقب سقوط اجسام از ارتفاعات و ساختمانهای نیمه کاره و تابلوهای تبلیغاتی باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران توصیه کرد: شهروندان نسبت به مستحکم سازی سازه های موقت و تبلیغاتی، محافظت از تاسیسات و حساس نسبت به گرد و خاک و عدم پارک خودرو در کنار محل های پر خطر توجه جدی داشته باشند تا خدایی ناکرده شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.

وی در مورد کاهش دید وکیفیت هوا نیز هشدار داد و گفت: به همه کوهنوردان توصیه می گردد از صعود به ارتفاعات خودداری نمایند. بعلاوه مردم از استقرار در منطقه ها مرتفع بپرهیزند.

یزدی مهر از آماده باش تمامی دستگاه های امدادی و خدماتی با ابلاغ مدیریت بحران در استان تهران اطلاع داد.

منبع: فرارو
انتشار: 8 فروردین 1402 بروزرسانی: 8 فروردین 1402 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1522

به "هشدار و آماده باش مدیریت بحران برای وزش باد شدید در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار و آماده باش مدیریت بحران برای وزش باد شدید در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید