تور ترکیه ارزان: هواپیمایی ترکیه 25 ایرباس A350XWB سفارش می دهد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، شرکت هواپیمایی ترکیه، با درک نیازهای بازار جهانی، تصمیم به توسعه ناوگان پروازی خود گرفته است.

تور ترکیه ارزان: هواپیمایی ترکیه 25 ایرباس A350XWB سفارش می دهد

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

ترکیش ایرلاین (Turkish Airlines)، مستقر در استانبول، تفاهم نامه ای برای خرید 25 هواپیمای A350-900 به همراه پنج امتیاز معامله، امضا نموده است تا با این کار نشان دهد که به تحرک و رشد بازار دنیای در آینده چشم دوخته است.

ایلکر آیسی، رئیس شرکت هواپیمایی ترکیه گفت:

هواپیمایی ترکیه، به مقصدهای بیشتری نسبت به هر شرکت هواپیمایی دیگری در دنیا پرواز می نماید و ما مفتخریم که آینده خود را بر مبنای هواپیماهای A350 XWB های نو ایرباس بنا نموده ایم تا راستاهای بین المللی خود را، از فرودگاه های استانبول و آنکارا، توسعه ببخشیم.

در حال حاضر، هواپیمایی ترکیه یک ناوگان هواپیمایی متشکل از 167 هواپیما در اختیار دارد و 92 هواپیمای A321neo را به صورت ذخیره در انبار نگه داشته است.

تقریبا، 20 سال است که ترکیه، بخشی جدایی ناپذیر از زنجیره تامین ایرباس است و در همه برنامه های هواپیمای ایرباس، مانند A350 XWB، همکار آن است.

اریک شولز، مدیر تجاری ایرباس، گفت:

ما در ایرباس مفتخریم که هواپیمایی ترکیه را به عنوان اپراتور هواپیماهای نو A350، مدرن ترین و کارآمدترین هواپیمای پهن پیکر دنیا معرفی کنیم. این سفارش، باعث تقویت و افزایش همکاری طولانی مدت بین ایرباس، شرکت هواپیمایی ترکیه و کشور ترکیه می گردد.

A350 XWB، مدل نوی از هواپیماهای پهن پیکر، دوربرد و میانه است که به نوعی، آینده مسافرت های هوایی را تعریف می نماید و از آخرین طراحی آیرودینامیکی، بدنه و بال فیبر کربنی و موتورهای نو Trent XWB رولز رویس استفاده نموده است.

همه این فن آوری های مدرن در کنار هم می توانند به سطح بی نظیری از بهره وری عملیاتی، شامل 25 درصد کاهش مصرف سوخت و انتشار گازهای گلخانه ای منتهی بشوند و هزینه های تعمیر و نگهداری را به اندازه قابل توجهی کاهش بدهند.

تا سرانجام فوریه 2018، ایرباس در مجموع 854 سفارش از 45 مشتری برای A350 XWB دریافت نموده است.

سمرقند

هواپیمایی ترکیه از امروز پروازهای خود را به مقصد سمرقند، ازبکستان، شروع نموده است.

سمرقند، سیصد و دومین مقصد شرکت هواپیمایی ترکیه و نقطه عطف دیگری در توسعه آن در سطح بین المللی است.

مسافران بریتانیایی می توانند از دو پرواز در هفته، در روزهای سه شنبه و آدینه، به مقصد دومین شهر بزرگ ازبکستان بهره مند شوند. این پروازها از قطب بین المللی شرکت هواپیمایی ترکیه در استانبول انجام می گردد.

پرواز افتتاحیه این راستا در اواخر این هفته انجام خواهد شد و نمایندگانی از طرف دولت ازبکستان، فرودگاه بین المللی سمرقند و مقامات هواپیمایی ترکیه در مراسم مختصری به منظور ارج نهادن به این رویداد شرکت خواهند کرد.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1254

به "تور ترکیه ارزان: هواپیمایی ترکیه 25 ایرباس A350XWB سفارش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: هواپیمایی ترکیه 25 ایرباس A350XWB سفارش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید