ورود و خروج به 32 شهر قرمز کرونایی ممنوع است

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، معاون اجتماعی پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: با توجه به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر شرایط قرمز کرونایی در 32 شهر، ورود و خروج خودرو به این شهرها ممنوع است.

ورود و خروج به 32 شهر قرمز کرونایی ممنوع است

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سرهنگ عین الله جهانی افزود: منع تردد و محدودیت های شبانه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و دستورالعمل جدیدی به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

وی توضیح داد: ورود خودرو ها با پلاک غیربومی به شهر های گروه قرمز و نارنجی ممنوع و خروج خودرو ها با پلاک بومی از این شهر ها هم ممنوع است.

به گفته سرهنگ جهانی، ثبت تخلفات تردد های غیرمجاز در این طرح به وسیله دوربین های مکاهمه ثبت تخلف در شهر ها و جاده ها و تیم های گشتی پلیس صورت می گیرد.

وی افزود: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های تردد شبانه خودرو ها در همه شهر های گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی از ساعت 22 تا 3 بامداد همچنان ادامه خواهد داشت.

معان اجتماعی ناجا گفت: با رانندگانی که نسبت به محدودیت های ستاد مقابله با کرونا بی توجهی نمایند برخورد شده و ضمن تذکر لسانی در صورت بی توجهی خودرو عودت داده و اعمال جریمه می گردد.

جهانی افزود: این اعمال محدودیت شامل همه شهر ها اعم از قرمز، نارنجی و زرد می گردد. برای ورود خودرو های غیر بومی به شهر های زرد و خروج خودرو های بومی از شهر های زرد 500 هزار تومان جریمه در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا امروز (شنبه) و پس از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور رییس جمهوری برگزار گردید، گفت: 32 کشور از لحاظ شرایط کرونا قرمز، 174 شهر نارنجی و 242 شهر هم زرد هستند و فرایند شیوع کرونا در استان های هرمزگان و بوشهر گرچه افزایشی بود اکنون کندتر شده و بطور کلی فرایند این بیماری در کشور نزولی است.

به گفته وی، اکنون در استان های جنوبی کشور از جمله بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و یزد شاهد افزایش فرایند کرونا هستیم.

از ابتدای شیوع کرونا در ایران (اسفند 98) تا کنون 83 هزار و 588 نفر از هموطنان جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از داهع اند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1017

به "ورود و خروج به 32 شهر قرمز کرونایی ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود و خروج به 32 شهر قرمز کرونایی ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید