پورموسوی: به ساحل آرامش رسیده ایم اما با حداکثر توان بازی خواهیم کرد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می گوید تیمش در جدول به شرایط با ثباتی رسیده است اما برای بازی های آینده برنامه ریزی کرده اند و با تمام قدرت ظاهر خواهند شد.

پورموسوی: به ساحل آرامش رسیده ایم اما با حداکثر توان بازی خواهیم کرد

به گزارش خبرنگاران، سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی مقابل نساجی مازندران اظهار کرد: خدارا شکر توانستیم دو بازی خیلی خوب و با کسب امتیاز داشته باشیم و به حاشیه امن خوبی برسیم؛ مطمئنا در ادامه راه این شش امتیاز کمک زیادی به ما خواهد کرد. مابه ساحل آرامش رسیده ایم و برای بازی های بعدی هم برنامه ریزی کرده ایم و با حداکثر توان ظاهر خواهیم شد. نساجی باتوجه به شرایطی که دارد مطمئنا یک بازی انتحاری را انجام خواهد داد. بازی فردا برای هر دو تیم مهم است و امتیازش تاثیر زیادی دارد. امیدوارم با توجه به تمرینات و آنالیزهای خوبی که داشتیم، بچه ها با تمرکز و با هوش بازی کنند.

سرمربی نفت ادامه داد: در بای قبلی محمد طیبی را نداشتیم که تنها دفاع ماست که در پست تخصصی خودش بازی می کند اما خوشبختانه در این بازی او را در اختیار داریم. بغلانی هم متاسفانه در تهران دچار آسیب دیدگی شد و از تیم عقب افتاد وگرنه می توانست به ما کمک کند. همینطور ما فردا حسین ساکی را در اختیار نداریم. با توجه به اینکه در بازی قبل دو بازیکن غیر تخصصی در این پست بازی دادیم، در دفاع دچار مشکل شدیم که در روزهای گذشته روی این مشکل کار کرده ایم. ما در تمام بازی ها تلاش کرده ایم که بالاترین کیفیت را داشته باشیم.

او درباره تمدید قرارداد بازیکنان گفت: بازیکنان در این مورد نگران هستند چون ممکن است مصدومیت به سراغشان بیاید و فوتبالیست ها در آخر فصل باید از نظر ذهنی نسبت به اول فصل آماده تر باشند. مدیریت باشگاه کار خوبی انجام داده و برای بازیکنان زمان تعیین کرده است تا هرکس تمایل به تمدید قرارداد دارد اقدام کند. در دو روز گذشته اعلام کردیم که برنامه فصل آینده را آماده کرده ایم و در همین هفته به باشگاه ارائه خواهیم داد. اگر بخواهیم تیم قوی تری داشته باشیم باید با بازیکنان فعلی تمدید قرارداد کنیم تا مجموعه فعلی را حفظ کنیم بعد در فصل جابجایی پنج شش بازیکن را برای رفع نقاط ضعف جذب کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1031

به "پورموسوی: به ساحل آرامش رسیده ایم اما با حداکثر توان بازی خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: به ساحل آرامش رسیده ایم اما با حداکثر توان بازی خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید