پوستر خارجی مرگ فروشنده فجر 33 را افتتاح کرد، اتفاقی نادر در جشنواره

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، ابراهیم حسینی مدیر بخش مسابقه پوستر سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر درباره ویژگی های این بخش در دوره سی و سوم جشنواره به خبرنگاران گفت: از ویژگی های مهم بخش پوستر در جشنواره سی و سوم تئاتر فجر، حضور 17 اثر از کاری پیپو طراح مطرح فنلاندی است که این آثار را طی 20 سال اخیر طراحی کرده است. ما این آثار را در بخش جنبی نمایشگاه پوستر در معرض دید علاقه مندان قرار داده ایم.

پوستر خارجی مرگ فروشنده فجر 33 را افتتاح کرد، اتفاقی نادر در جشنواره

وی یادآور شد: یکی از پوسترهای کاری پیپو که می تواند برای کارگردان های تئاتر ما جذاب باشد، پوستر نمایش مرگ فروشنده است. با توجه به اینکه نمایش مرگ فروشنده در ایران اجرا شده و در اولین روز جشنواره تئاتر فجر سی و سوم هم با کارگردانی نادر برهانی مرند روی صحنه رفت، دیدن پوستر مرگ فروشنده از یک اجرای بین المللی که توسط کاری پیپو طراحی شده بتواند نکات قابل توجهی را به کارگردان های تئاتر ایران در نگاه شان به پوستر تئاتر ارائه دهد.

حسینی با اشاره به اینکه بخش پوستر جشنواره بین المللی تئاتر فجر ششمین دوره متوالی است که برگزار می شود، از چاپ کتاب این بخش شامل تاریخ پوستر تئاتر، بخش مهمان، بخش خارج از پوستر و تاریخچه مسابقه پوستر تئاتر ایران طی روزهای آینده خبر داد.

مدیر بخش پوستر سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر خطاب به کارگردان های تئاتر ایران تأکید کرد: نمایش پوسترهای طراحی شده توسط کاری پیپو اتفاق نادری است که در جشنواره بین المللی تئاتر فجر رخ داده و امید دارم کارگردان های تئاتر حرفه ای ایران با دیدن این پوسترها، نگاه خود در خصوص پوستر تئاتر را کامل تر کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 263

به "پوستر خارجی مرگ فروشنده فجر 33 را افتتاح کرد، اتفاقی نادر در جشنواره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوستر خارجی مرگ فروشنده فجر 33 را افتتاح کرد، اتفاقی نادر در جشنواره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید