پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا دوشنبه 29 فروردین 1401

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، امروز آسمان تهران نسبتا آفتابی است و دما در طول شب از دوازده درجه به مرور و در طول روز به بیست درجه می رسد.

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا دوشنبه 29 فروردین 1401

به گزارش خبرنگاران؛ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی طی روز های آینده آسمان تهران نسبتا آفتابی و در بعضی ساعات ابری پیش بینی می گردد. فردا 29 فروردین 1401 آسمان ابری خواهد بود و شاخص آلودگی هوا نیز در شرایط سالم پیش بینی می گردد.

پیش بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما 22 درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (29 فروردین ماه) آفتابی با حداقل دمای 14 و حداکثر دمای 22 درجه سانتیگراد و طی روز سه شنبه (30 فروردین ماه) تا حدودی آفتابی با حداقل دمای 24 و حداکثر دمای 16 درجه سانتیگراد و برای روز چهارشنبه (31 فروردین ماه) نسبتا آفتابی با حداقل دمای 21 درجه و با حداکثر دمای 28 درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

شرایط شاخص آلودگی هوای تهران امروز و فردا

شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر اساس اعلام شرکت کنترل آلودگی هوا بر روی عدد 75 قرارگرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول و در مرز پاکی است.

طی 24 ساعت گذشته هم شاخص کیفیت هوا بر روی عدد 75 قرار داشت وکیفیت هوای تهران قابل قبول بود. بعلاوه تهران از ابتدای سال 2 روز هوای پاک و 18 روز هوای قابل قبول و 5 روز هوای آلوده برای گروه های حساس جامعه، یک روز ناسالم برای همه افراد و یک روز هوای خطرناک داشته است.

کاهش تندی باد تا اواخر وقت امروز (28 فروردین ماه) همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی باعث افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد که به تبع آن برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در بعضی منطقه ها پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز دوشنبه (29 فروردین ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده ها خواهد شد، هرچند با افزایش تردد خودرو ها غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت. کاهش تندی باد در طول روز از پراکندگی آلاینده ها جلوگیری خواهد نمود.

با تداوم پایداری جوی تا اواخر وقت دوشنبه (29 فروردین ماه) و عدم وزش باد مؤثر، غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در بیشتر منطقه ها پرتردد پیش بینی می گردد.

پیش بینی شرایط آب و هوای کشور تا چند روز آینده

در شرق و شمال شرق کشور وزش باد و بارش پراکنده باران و در بعضی منطقه ها بارش تگرگ پیش بینی می گردد.

دمای هوا در شمال غرب تا دوشنبه بین 6 تا 10 درجه کاهش می یابد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1365

به "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا دوشنبه 29 فروردین 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا دوشنبه 29 فروردین 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید