چرخ گوشت، انگشتان دختربچه 2 ساله را بلعید

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان اعلام کرد: با تماس بخش اورژانس بیمارستان مهرگان در ساعت 21:20 یک شنبه شب گذشته با سامانه اطلاع رسانی این مرکز، مبنی بر حادثه دلخراش گیر کردن دست دختر بچه در چرخ گوشت بلافاصله امدادگران و نجاتگران ایستگاه شماره یک سازمان آتش نشانی به بیمارستان اعزام شدند.

چرخ گوشت، انگشتان دختربچه 2 ساله را بلعید

به گزارش خراسان، ابراهیم بابایی توضیح داد: این دختربچه که به شدت از ناحیه دست دچار آسیب دیدگی شده بود، چهار انگشت دست راست آن کاملا آسیب دیده است، که پس از انتقال به بیمارستان بلافاصله از آتش نشانان درخواست یاری نموده بودند.

وی در ادامه گفت: نجاتگران آتش نشانی در اتاق عمل بیمارستان مهرگان تحت نظارت پزشکان متخصص، در عملیاتی حساس که حدود دو ساعت طول کشید، بدنه چرخ گوشت خانگی را به دقت برش داده و دست این کودک را از میان چرخ دنده های این وسیله خارج کردند.

وی، بی احتیاطی در استفاده از چرخ گوشت را دلیل بروز این حادثه دلخراش ذکر و اعلام نمود: پس از خاتمه عملیات، دختر بچه برای انجام اقدامات درمانی تحویل پزشکان متخصص بیمارستان مهرگان شهر کرمان شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی کرمان در خاتمه به والدین توصیه کرد: هرگز در حضور بچه ها از چرخ گوشت استفاده ننمایند و دقت نمایند پس از استفاده از چرخ گوشت دوشاخه برق آن از پریز نیز جدا گردد و به یاد داشته باشید بچه ها، کنجکاو هستند و از خطرات محیط پیرامون خود بی اطلاع هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1395

به "چرخ گوشت، انگشتان دختربچه 2 ساله را بلعید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرخ گوشت، انگشتان دختربچه 2 ساله را بلعید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید