کمانداران برتر هفته سوم و چهارم لیگ برتر معرفی شدند

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، هفته سوم و چهارم لیگ برتر تیروکمان یادواره شهدای سلامت در ریکرو و کامپوند مردان پیگیری و کمانداران برتر معرفی شدند.

کمانداران برتر هفته سوم و چهارم لیگ برتر معرفی شدند

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، هفته سوم و چهارم لیگ برتر تیروکمان یادواره شهدای سلامت امروز با رقابت ورزشکاران ریکرو و کامپوند مردان در سایت تیروکمان پیگیری و کمانداران برتر معرفی شدند.

در هفته سوم رقابت های ریکرو مردان، تیم دانشگاه آزاد با نتیجه 4 بر یک برابر هیئت چهارمحال بختیاری به برتری رسید، آموزشگاه راد با همین نتیجه از سد سپاهان گذشت، نفت امیدیه با نتیجه 3 بر 2 کمانداران پایتخت را شکست داد و نیروی زمینی اردبیل با نتیجه 4 بر یک مقابل مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری رسید.

همچنین در هفته چهارم این رقابتها، کمانداران پایتخت با نتیجه 4 بر یک برابر هیئت چهارمحال بختیاری به پیروزی رسید، نیروی زمینی اردبیل با نتیجه 5 بر صفر برابر سپاهان به پیروزی رسید. دانشگاه آزاد با همین نتیجه از سد هدف طلایی گذشت و نفت امیدیه با نتیجه 4 بر یک مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی را شکست داد.

در هفته سوم رقابت های کامپوند مردان، تیم فولاد آلیاژی ایران با نتیجه 5 بر صفر سپاهان را شکست داد، تیم کمانداران پایتخت با نتیجه 4 بر یک برابر هیئت آبیک به پیروزی رسید. تیم آلفا هم با همین نتیجه برابر هیئت کرمانشاه به پیروزی رسید و تیم مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی با نتیجه 3 بر 2 نفت امیدیه را شکست داد.

در ادامه این مسابقات و در هفته چهارم کامپوند مردان، تیم سپاهان با نتیجه 3 بر 2 برابر مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری رسید. تیم آلفا و هیئت کرمانشاه با نتیجه مشابه 5 بر صفر برابر کمانداران پایتخت و نفت امیدیه به برتری رسیدند، آموزشگاه راد نیز با نتیجه 4 بر یک فولاد آلیاژی ایران را شکست داد.

در پایان این مسابقات، رضا شبانی از دانشگاه آزاد با 346 امتیاز، صادق کبودانی از تیم نیروی زمینی اردیبل با 330 امتیاز و صادق اشرفی از دانشگاه آزاد با 322 امتیاز کمانداران برتر هفته سوم و چهارم لیگ در ریکرو و محمدصالح پالیزبان از آموزشگاه راد با 356 امتیاز، نیما محبوبی و مجید احمدی از تیم آلفا با 352 امتیاز کمانداران برتر کامپوند بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 720

به "کمانداران برتر هفته سوم و چهارم لیگ برتر معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمانداران برتر هفته سوم و چهارم لیگ برتر معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید