کهکشان راه شیری و آب های درخشان برزیل در یک قاب

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، دریافت عکس های خوب از کهکشان راه شیری در حال حاضر سخت است، اما با این وجود ریکاردو تصمیم گرفت در عکس های خود با یک چالش اضافی توانایی های خود را آزمایش کند. او می خواست منظره ای واضح از آسمان و همچنین میزان تابش نور در آبهای زیر آن را ثبت کند.

کهکشان راه شیری و آب های درخشان برزیل در یک قاب

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

خبرنگاران - برنامه ریزی زیادی صورت گرفت و احتیاج به یک مجموعه چالش برانگیز داشت، اما نتایج به دست آمده ارزش آن همه زحمت را داشتند.

این عکس ها در کانانیا، شهری در ساحل جنوبی سائوپائولو در برزیل گرفته شده است.

برای چندین سال، گیون از افراد محلی شنیده بود که در خصوص میزان تابش نور در منطقه صحبت می نمایند، اما او نتوانسته بود آن را با چشمان خودش ببیند. اما یک روز که در حال عکس برداری از راه شیری بود متوجه درخشش آب شد. پس از آن، او مصمم شد آنچه را که از محلی ها شنیده بود در عکس های خود ثبت کند.

گیون راهی منطقه ای شد که بتواند تصویر خوبی را ثبت کند. برای اطمینان از اینکه می تواند از درخشش آب عکس بگیرد، عکاسی خود را با دقت برنامه ریزی کند.

انسان ها معمولاً در هنگام وجود جلبک های پلانکتون قادر به دیدن میزان تابش نور در آب هستند. با حرکت آب، می توان درخشش باورنکردنی آبی را مشاهده کرد. با این حال، برای دیدن آن، زمان بندی باید صحیح باشد.

گیون گفت: برای دریافت عکس، مجبور شدم با دوربین به داخل آب بروم تا یک ترکیب دلپذیر را بدست آورم. آب گرم بود، اما شب سرد بود و در تاریکی کامل، شما می توانید صدای دلفین ها را که چند متر آن طرف تر نفس می کشند را بشنوید. سرسختی گیون در تصویربرداری با عکس های خیره نماینده ای همراه شد. من امیدوارم که مردم وقتی عکس های من را می بینند احساس زنده بودن نمایند و به طبیعت احترام بگذارند.

منبع : my modern met

منبع: چمدان
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 287

به "کهکشان راه شیری و آب های درخشان برزیل در یک قاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کهکشان راه شیری و آب های درخشان برزیل در یک قاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید