372 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی تعمیر شد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، خبرنگاران: مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی از احداث وتعمیر 372 واحد مسکونی برای خانواده های تحت پوشش این نهاد در نیمه نخست امسال خبر داد.

372 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی تعمیر شد

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران از بجنورد و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی، علی نوری اظهار کرد: برای احداث و تعمیر این واحدها بیش از 12.5میلیارد ریال هزینه شده است.

وی شرح داد: امسال برای ساخت و تعمیر یک هزار و 241 واحد مسکونی به مبلغ بیش از 166 میلیارد ریال قرارداد بسته شده است که تا به امروز 372 مورد از این پروژه ها به بهره برداری رسیده است.

وی درباره واحدهای احداث شده در بخش شهری گفت: 25 واحد مسکونی شهری با چهار میلیارد و 110 میلیون ریال اعتبار درجاسازی و به آنان تحویل داده شد.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان شمالی افزود: امسال 33 واحد مسکن مهر نیز با دو میلیارد و 82 میلیون ریال ساخته و در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

وی درباره تعمیرات اجرا شده از سوی این نهاد گفت: در قالب مصوبات سفر رهبری نیز 153 واحد مسکونی با یک میلیارد ریال تعمیر و در اختیار مددجویان قرار گرفت، همچنین دراین مدت 110 واحد مسکونی متعلق به مددجویان زیر پوشش این نهاد نیز تعمیر شد.

نوری در باره مسکن روستایی مددجویان افزود: امسال برای ساخت 174 واحد مسکونی روستایی با اعتبار 21 میلیارد و 750 میلیون ریال قرارداد بسته شد که در نیمه نخست امسال 51 واحد مسکونی با چهار میلیارد و 725 میلیون ریال ساخته و تحویل مددجویان شد.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 162

به "372 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی تعمیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "372 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی تعمیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید