آسفالت شهر جدید صدرا نوسازی می گردد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، خبرنگاران/فارس مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا گفت: عملیات اجرایی باند دوم بلوار خلیج فارس ظرف یک هفته آینده شروع و تا یک ماه بعد، عملیات بهسازی و روکش آسفالت کل محور به اتمام می رسد.

آسفالت شهر جدید صدرا نوسازی می گردد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

خلیل حاجی پور در پاسخ به چالش مطرح شده از سوی شهروندان شهر جدید صدرا مبنی بر زمان آسفالت باند دوم بلوار خلیج فارس، گفت: شرکت عمران شهر جدید صدرا علی رغم عدم وجود تکلیف قانونی در مورد معابر درون شهری اما در سال گذشته اقداماتی هدفمند و مستمر با هدف ساماندهی و بهسازی معابر درون شهری و برون شهری صدرا را در دستور کار قرار داد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا، حاجی پور اضافه کرد: به همین دلیل در مجموع بیش از 50 هزار تن آسفالت در 28 کیلومتر از معابر درون شهری و برون شهری صدرا توسط شرکت عمران با اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال اجرا شده است و این عملیات در امسال بر اساس اولویت ها و برنامه های شرکت عمران استمرار خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا گفت: در سال جدید نیز به دلیل عدم اعلام قیمت قیر توسط پالایشگاه های طرف قرارداد با پیمانکاران شرکت عمران شروع عملیات اجرایی با تاخیر روبرو شده که با برطرف موانع و تامین اعتبار لازم پیش بینی می گردد که عملیات اجرایی باند دوم بلوار خلیج فارس ظرف یک هفته آینده شروع شده و ظرف حداکثر یک ماه عملیات بهسازی و روکش آسفالت کل محور به اتمام برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 873

به "آسفالت شهر جدید صدرا نوسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسفالت شهر جدید صدرا نوسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید