وزارت نفت به تعهداتش در استان بوشهر عمل نکرد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: تا به امروز وزارت نفت نسبت به تعهدات خود در اجرای طرح های عمرانی استان بوشهر عمل نکرده است.

وزارت نفت به تعهداتش در استان بوشهر عمل نکرد

غلامحسین کرمی صبح امروز حاشیه آنالیز طرح های عمرانی در بخش های مختلف شهرستان تنگستان و دشتی از ابلاغ اعتبارات حوزه بهداشت و درمان اطلاع داد و گفت: برای 2 بیمارستان در دشتی و تنگستان هر کدام 10 میلیارد تومان ابلاغ شده است.

او بیشترین جاده مرگ در این شهرستان ها اعلام و بیان کرد که جاده های شهری و روستای این 2 شهرستان در شرایط نامطلوبی واقع شده است به صورتی که به سبب افزایش تصادفات این محور های مواصلاتی به جاده مرگ مشهور شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیشترین کلاس های درس تخریبی استان را در دشتی و تنگستان دانست و بیان کرد که در این راستا وزارت نفت تصمیم گرفته بر اساس مسئولیت های اجتماعی حداقل 30 مدرسه در 2 شهرستان دشتی و تنگستان در مدت 4 سال نوسازی و تجهیز کند.

او شرایط زمین های ورزشی در روستا ها و شهر های دشتی و تنگستان را مورد اشاره قرار داد و خواهان تسریع در اجرا پروژه های مورد نظر از جمله زمین چمن در روستا ها و شهر ها و تجهیز آن ها شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جاده های دشتی و تنگستان دارای 11 مصوبه سفر رئیس جمهور برای احداث است بیان کرد که اعتبارات این طرح ها ابلاغ شده است و عملیات اجرایی پل کاکی و جاده باغان به سرچشمه شروع شده است.

کرمی از ساخت جاده های عالی حسینی به انبارک، گورک به تا سیاه، انبارک به بنه گز، گورک به چغادک، آباد به چاهپیر، گزدراز به شیخیان، خورموج به لاور، سنا به شنبه، و دیگر محور ها اطلاع داد و بیان کرد که برای ساخت پل کاکی وزارت نفت 15 میلیارد تومان اختصاص داده است.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب 1377 میلیارد تومان از محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت به استان بوشهر گفت: از این اندازه اعتبار حدود 10 درصد آن به اندازه 140 میلیارد تومان به دشتی و تنگستان اختصاص دارد.

او با اشاره به اینکه بعضی طرح های مورد تعهد وزارت نفت متوقف شده است بیان کرد که وزارت نفت در راستای مسئولیت های اجتماعی نسبت به حق استان بوشهر خوب عمل نکرده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر بیان کرد که در سفر رئیس جمهور به استان مصوباتی در پی داشت، ولی وزارت نفت در اجرا مصوبات این سفر خوب عمل نکرد.

کرمی با اشاره به اینکه وزارت نفت در قبال استقرار تأسیسات و صنایع نفت و گاز مسئولیت های مهم اجتماعی دارد گفت: تا به امروز این وزارتخانه نسبت به تعهدات خود در اجرا طرح های عمرانی استان بوشهر عمل نکرده است.

خبرنگاران بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آبان 1401 بروزرسانی: 2 آبان 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1453

به "وزارت نفت به تعهداتش در استان بوشهر عمل نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت نفت به تعهداتش در استان بوشهر عمل نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید