اختصاص اعتبارات ویژه به ساخت راه های روستایی سیستان و بلوچستان

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، معاون ساخت و نگهداری راه های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: سال جاری اعتبارات ویژه ای برای بهبود راه های روستایی استان اختصاص می یابد.

اختصاص اعتبارات ویژه به ساخت راه های روستایی سیستان و بلوچستان

خداداد مقبلی در سفر به سیستان و بلوچستان با بیان اینکه توسعه راه ها نقش اساسی در توسعه و اشتغالزایی دارد و در این بخش آسفالت و بهسازی راه های روستایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، توضیح داد: سیستان و بلوچستان دارای 16 هزار کیلومتر راه روستایی است که با توجه به پراکندگی بخش قابل توجهی از آن ها خاکی می باشد که در کوشش هستیم در راستای تحول مالی و نیز جذب سرمایه گذاری، تقویت و مناسب سازی راه اختصاص اعتبارات را در سال جاری در این استان بهبود بخشیم.

او تعداد روستا های کشور را 97 هزار روستا ذکر کرد.

او گفت: از مجموع راه های روستایی کشور 40 هزار روستای بالای 20 خانوار دارای شبکه راه است.

معاون ساخت و نگهداری راه های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: اقدامات خوبی طی سالیان گذشته به وسیله سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اجرا شده و در حال حاضر هفت هزار و 222 روستا به جای مانده که راه ارتباطی آسفالته ندارند.

در این سفر از محور زاهدان، بم - زاهدان، خاش و بعلاوه از محل اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن در مجتمع خدماتی رفاهی محور خاش، زاهدان نیز بازدید کرد.

خبرنگاران سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1339

به "اختصاص اعتبارات ویژه به ساخت راه های روستایی سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص اعتبارات ویژه به ساخت راه های روستایی سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید