اعلام آرای کمیته انضباطی درباره لیگ برتر فوتسال، سپاهان بازنده دربی اصفهان شد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، سپاهان اصفهان مطابق آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، در دربی اصفهان بازنده اعلام شد.

اعلام آرای کمیته انضباطی درباره لیگ برتر فوتسال، سپاهان بازنده دربی اصفهان شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای نو کمیته انضباطی فدراسیون به توضیح زیر است:

ملاقات تیم های فوتسال گیتی پسند اصفهان و سپاهان اصفهان از سری رقابت های لیگ برتر که قرار بود در روز 14 مرداد ماه برگزار گردد، به علت عدم حضور تیم سپاهان اصفهان، نتیجه این ملاقات سه بر صفر به سود تیم گیتی پسند شد. تیم سپاهان به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تنو نظر است.

ملاقات تیم های فردوس قم و شهروند ساری که قرار بود در تاریخ 14 مرداد ماه برگزار گردد، به علت عدم حضور تیم شهروند ساری انجام نشد. این ملاقات سه بر صفر به سود تیم فردوس مشهد اعلام و تیم شهروند ساری به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تنو نظر است.

ملاقات تیم های پاس گناوه و صنعت فرش حداد از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی برگزار گشت که تیم پاس گناوه به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور تعدادی از تماشاگران و فحاشی آنان نسبت به مقام رسمی مسابقه، به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

علیرضا ناصری نژاد، مربی تیم پاس گناوه علی رغم عدم صدور کارت شرکت در مسابقه، به نام توپ جمع کن وارد زمین بازی شد و اقدام به فحاشی و اهانت به داوران کرد. وی 5 جلسه از حضور در ورزشگاه ها محروم شد و باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی از حیث محرومیت قابل تنو نظر است.

ملاقات تیم های ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان از سری رقابت های لیگ پایه فوتبال کشور برگزار گشت و از سوی رضا رشینی مربی تیم ذوب آهن، تخلفاتی مبنی بر فحاشی و بدرفتاری نسبت به بازیکن تیم حریف رخ داد. وی به 4 جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. این رأی قابل تنو نظر است.

اکبر مهدی پور، مدیر آموزشگاه تیم فولاد خوزستان هم به علت بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه و اقدام به بیرون کشیدن تیم از زمین بازی، 6 ماه از ورود به ورزشگاه های ورزشی محروم شد و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تنو نظر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1085

به "اعلام آرای کمیته انضباطی درباره لیگ برتر فوتسال، سپاهان بازنده دربی اصفهان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آرای کمیته انضباطی درباره لیگ برتر فوتسال، سپاهان بازنده دربی اصفهان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید