تور ویتنام ارزان: اعلام آمادگی تهران برای صدور واکسن های فراوری ایران جهت یاری به بهبود شرایط کرونا در ویتنام

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، تهران (پانا)- وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه ملاقاتهای دوجانبه خود در حاشیه هفتاد و ششمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، روز سه شنبه با بوی تان سون، وزیر امور خارجه ویتنام ملاقات نموده و روابط دوجانبه و موضوعات فی مابین را مرور کردند.

تور ویتنام ارزان: اعلام آمادگی تهران برای صدور واکسن های فراوری ایران جهت یاری به بهبود شرایط کرونا در ویتنام

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام ارزان تجربه کنید و از شهرهای هوشی مین و هانوی ویتنام دیدن کنید.

یه گزارش وزارت امور خارجه، حسین امیرعبداللهیان در این ملاقات از مواضع اصولی ویتنام درباره ایران در سازمان ملل تشکر کرد.

امیرعبداللهیان ضمن اعلام آمادگی ایران برای صادر کردن واکسن های تولیدشده ایرانی جهت یاری به بهبود شرایط کرونا در ویتنام، آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری در حوزه های صنعتی، کشاورزی و گردشگری را اعلام نمود و گفت، انتظار می رود کمیسیون مشترک مالی دو طرف در اسرع وقت برگزار گردد.

وزیر خارجه ویتنام هم در این ملاقات ابتدا از حمایت جمهوری اسلامی ایران از کاندیداهای ویتنام در سازمان های بین المللی تشکر کرد.

وی سپس، گزارشی از آخرین شرایط کرونا و مسائل پیش آمده را ارائه و از همکاری با کشورمان در حوزه های مالی، سرمایه گذاری، علمی و فناوری استقبال کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1102

به "تور ویتنام ارزان: اعلام آمادگی تهران برای صدور واکسن های فراوری ایران جهت یاری به بهبود شرایط کرونا در ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ویتنام ارزان: اعلام آمادگی تهران برای صدور واکسن های فراوری ایران جهت یاری به بهبود شرایط کرونا در ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید