تاکید اعضای کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا بر لزوم واکسیناسیون دانش آموزان

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، دبیر کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا گفت: با توجه به خطر سویه اومیکرون ؛ واکسیناسیون بچه ها 5 تا 11 سال پیشنهاد و تاکید شده است.

تاکید اعضای کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا بر لزوم واکسیناسیون دانش آموزان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایران پرس، حمیدرضا جماعتی در انتها جلسه کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا که صبح امروز یکشنبه در هتل قلب تهران برگزار گردید ، در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری ایران پرس اضافه نمود : شیوع سویه اومیکرون در اطفال شیوع بیشتری دارد و از هر سه کودک ، یک نفر به بخش آی سی یو می رود.

دبیر کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا گفت ، برهمین اساس واکسیناسیون این رده سنی باید به عنوان یک راه چاره جلوگیری از پیک کرونا جدی گرفته گردد.

حمیدرضا جماعتی اضافه نمود : واکسن مخصوص بچه ها رده سنی 5 تا 11 سال ساخت ایران هم اکنون موجود و البته به وسیله واردات نیز این واکسن قابل تهیه است.

دبیر کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا گفت ، احتمالا در چند هفته آینده ، ایران با پیک سویه اومیکرون روبرو خواهد شد و هموطنان باید دز سوم واکسن را تزریق نمایند.

حمیدرضا جماعتی اضافه نمود : در ایران تا به امروز 9 میلیون نفر دز سوم واکسن را تزریق نموده اند و رده سنی 12 تا 18 سال نیز باید دز سوم واکسن کرونا را تزریق نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1257

به "تاکید اعضای کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا بر لزوم واکسیناسیون دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید اعضای کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا بر لزوم واکسیناسیون دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید