افتتاح بیست و پنجمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر در دانشگاه علم و صنعت

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، آیین افتتاح بیست و پنجمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر، یازدهم دیماه 1398 با حضور صاحب نظران، متخصصان و مدیران اجرایی فعال در این حوزه، در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزارشد.

افتتاح بیست و پنجمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر در دانشگاه علم و صنعت

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران این کنفرانس با همکاری مشترک دانشگاه علم و صنعت ایران و انجمن کامپیوتر ایران، روزهای 11 و 12 دیماه 1398 برگزار می گردد و با توجه به اهمیت روز افزون شبکه های نسل بعد در پیشبرد صنعتIT، زمینه علمی آن، شبکه های نسل پنجم و ماورای آن، فناوری های توانمند ساز و کاربردها، مشخص شده است.

شاخه های تحت پوشش این کنفرانس شامل شبکه های آینده، علوم داده، امنیت کامپیوتر، بازی های کامپیوتری، محاسبات توزیع شده، مهندسی نرم افزار، محاسبات، هوش مصنوعی، پردازش سیگنال، سامانه های شناختی و معماری کامپیوتر و سامانه های دیجیتال است.

در مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر، هادی شهریار شاه حسینی، معاون بین الملل دانشگاه علم و صنعت گفت: خوشبختانه در 10 سال اخیر، رتبه دانشگاه ما همیشه بین 450 تا 600 بوده است و خصوصا در بین دانشگاه های صنعتی رتبه 1 تا 3 بوده ایم و این دانشگاه در حوزه موضوعی و در علوم کامپیوتر نیز همیشه رتبه شایسته ای داشته است. ما شاهد تغییرات جدی در اکوسیستم دانشگاه هستیم که افتتاح مراکز نوآوری در دانشگاه از آن جمله اند.

وی با بیان اینکه در امسال و سال آینده، 8 مرکز نوآوری در دانشگاه علم و صنعت ایران راه اندازی می گردد، اضافه کرد: علاوه بر اینها در جهت توسعه پایدار دانشگاه، برنامه ریزی خوبی برای جذب درآمدهای پایدار از بیرون دانشگاه انجام شده و البته این مزیت نسبی دانشگاه علم و صنعت ایران از گذشته نیز بوده است و خوشبختانه هم در رتبه بندی های داخلی و هم بین المللی، مهمترین شاخص ما درآمد صنعتی دانشگاه است که از این منظر ما را در زمره 20 دانشگاه برتر جهان قرار داده است.

در ادامه بهروز مینایی دبیر کنفرانس با اشاره به برگزاری کارگاههای آموزشی در کنفرانس در 11 محور، از حامیان کنفرانس تشکر و تعداد مقالات دریافتی را 238 و مقالات پذیرفته شده را 103 مقاله مطرح نمود که 68 مقاله آن شفاهی و 35 مقاله پوستری ارایه می شوند.

وی گفت ارایه 4 سخنرانی کلیدی و برگزاری پنل های صنعتی از برنامه های کنفرانس است.

لازم به ذکر است همزمان با برگزاری بیست و پنجمین کنفرانس بین المللی انجمن کامپیوتر ایران، کارگاه های تخصصی با موضوعاتی همچون یادگیری عمیق، بلاک چین، اینترنت اشیا، تحلیل کلان داده با آپاچی اسپارک، وب 3 ، برنامه نویسی شبکه اتریوم، آشنایی با سامانه اطلاعاتی مکان محور، شبکه های تلفن همراه (4G/5G) و کاربردهای مجازی سازی (SDN/NFV) در آن، تشخیص اخبار جعلی و مروری بر معماری های عمیق برای سیستمهای بازشناسی گفتار برگزار می شوند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 12

به "افتتاح بیست و پنجمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر در دانشگاه علم و صنعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح بیست و پنجمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر در دانشگاه علم و صنعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید