افزایش 40 درصدی بودجه دانشگاه تبریز نسبت به سال قبل

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، رئیس دانشگاه تبریز با اشاره به بودجه دانشگاه تبریز در سال 1400 گفت: بودجه دانشگاه نسبت به سال گذشته بیش از 40 درصد افزایش داشته است، اما این مقدار جوابگوی احتیاج های پژوهشی دانشگاه نیست.

افزایش 40 درصدی بودجه دانشگاه تبریز نسبت به سال قبل

میر رضا مجیدی، رئیس دانشگاه تبریز در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به بودجه دانشگاه تبریزدر سال 1400 گفت: بودجه دانشگاه نسبت به سال گذشته بیش از 40 درصد افزایش داشته است.

مجیدی ادامه داد: در دانشگاه های عظیم با توجه به اینکه تعداد کارمندان زیاد است بخشی از بودجه به حقوق ومزایا اختصاص می باید و آن قسمتی که مربوط به پژوهش می گردد یا این مقدار بودجه به مشکل برخواهیم خورد.

رئیس دانشگاه تبریز اعلام کرد: در حال حاضر که لایحه بوده در مجلس در حال آنالیز است امید آن را داریم این را نماینده این را در نظر بگیرند که ما وقتی به این افتخار می کنیم در منطقه یک هستیم و در جهان رتبه خوبی داریم اگر بخوایم صندلی خود را حفظ کنیم باید در حوزه پژوهش سرمایه گذاری کنیم.

وی اضافه نمود: در بیانیه گام دوم اولین توصیه به بحث پژوهش بوده است و باید به این قسمت توجه گردد. دانشگاه های که قدیمی هستند زیر ساخت ها انها مشکل دارند یک سری از دستگاه ها و ساختمان ها قدیمی شده اند و احتیاج به تعویض و تعمیر دارند.

مجیدی اظهار کرد: نمایندگان مجلس مخصوصا کمیسیون آموزش عالی باید به بودجه دانشگاه ها توجه بیشتر داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 714

به "افزایش 40 درصدی بودجه دانشگاه تبریز نسبت به سال قبل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 40 درصدی بودجه دانشگاه تبریز نسبت به سال قبل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید