تور مالزی ارزان: با برترین بوتیک هتل های مالزی آشنا شوید

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، چنانچه در سفر به مالزی در پی محیطی خودمانی، اختصاصی، شهری و مدرن می شد، بوتیک هتل های این کشور می توانند برترین گزینه پیش روی شما باشند.

تور مالزی ارزان: با برترین بوتیک هتل های مالزی آشنا شوید

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

مالزی به خاطر سواحل متعدد و تنوع جاذبه های طبیعی، جزیره های زیبا، جنگل های انبوه و سرسبز یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری جهان محسوب می شود. به همین علت گردشگران در تور مالزی فرصت زیادی برای کشف آسمان خراش های زیبا، شهرهای سرزنده و جنگل های استوایی خواهند داشت.

در این مقاله از خبرنگاران قصد داریم بعضی از برترین بوتیک هتل های مالزی را به شما معرفی کنیم تا پس از یک روز ماجراجویی و تکاپو، اقامت و استراحتی به یادماندنی را تجربه کنید. امکانات اقامتی متعددی در مالزی وجود دارد که با توجه به بودجه خود می توانید گزینه مناسب تر را انتخاب کنید.

انواع و اقسام مراکز اقامتی، از هاستل های ارزان قیمت گرفته تا هتل های پنج ستاره، در کشور مالزی فعالیت می نمایند که حتی هتل های لوکس آن هم نسبت به بسیاری از مقصدهای گردشگری جهان، ارزان تر هستند.

هتل Courtyard @ Heeren Boutique، ملاکا

هتل Courtyard @ Heeren Boutique در شهر تاریخی ملاکا و با فاصله نسبتا زیادی از جاذبه های پرگردشگر قرار گرفته است؛ با این حال هنوز هم می توان با پیاده روی به جاهای دیدنی اصلی شهر دسترسی داشت. این ساختمان موروثی و بازسازی شده، در یکی از خیابان های باکلاس و مرفه ملاکا قرار گرفته است و دکوراسیون سنتی پراناکان (ترکیبی از فرهنگ چینی و مالایی) را با چاشنی هنر مدرن در هم آمیخته است. هزینه اقامت در این هتل گران تمام می شود؛ هرچند که به عنوان یکی از برترین مراکز اقامتی در ملاکا معروفیت دارد.

  • آدرس: 91 Jalan Tun Tan Cheng Lock, Taman Kota Laksamana Melaka, Melaka, 75200, Malaysia

هتل Cheong Fatt Tze-The Blue Mansion، جورج تاون

هتل Cheong Fatt Tze-The Blue Mansion بخشی از منطقه میراث جهانی یونسکو و یکی از معروف ترین جاذبه های پنانگ مالزی است که مجذوب کنندهیت میراث چینی و پراناکان را پیشکش مهمان خود می نماید. این سازه شگفت انگیز، یک موزه و همین طور بوتیک هتل است.

گردشگران با اقامت در یکی از اتاق های قرن نوزدهمی که بازسازی شده است، می توانند شکوه و جلال تاریخی این ساختمان را درک نمایند. برای حفظ این عمارت آبی به عنوان بقایای به جای مانده از مالایای قدیم، کوشش هایی صورت گرفته است تا از اثرات مخرب پروژه های نوین ساختمان سازی در امان بماند. محله اطراف این ساختمان به میزان آن قدیمی است و از همین رو گردشگران می توانند با زندگی محلی و سنتی مردم آشنا شوند.

  • آدرس: 14 Lebuh Leith, George Town George Town, Pulau Pinang, 10200, Malaysia

هتل Settlement، ملاکا

گردشگرانی که به جای محوطه های توریستی پربازدید و شلوغ، در پی زندگی عادی و معمولی هستند، هتل Settlement می تواند گزینه مناسبی باشد؛ به خصوص که اقامتی آرام در ملاکا را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. این هتل با وجود نمای بیرونی ساده و بی آلایش، با خدمات یک هتل چهار ستاره پذیرای گردشگران است.

هتل مذکور که در میان خانه های مسکونی قرار گرفته است، به میزان یک رودخانه با جاذبه های اصلی شهر فاصله دارد و دوچرخه هایی برای مهمانان مهیا شده است تا از آن ها برای گشت وگذار در منطقه استفاده نمایند.

  • آدرس: Jalan Ujong Pasir, Taman Aman Melaka, Melaka, 75050, Malaysia

هتل Maison Boutique، کوالالامپور

هتل Maison Boutique، یکی از اقامتگاه های ارزان در کوالالامپور است و اتاق های موضوعی سرگرم نماینده ای دارد که بر اساس نمادها و فرهنگ عامه آراسته شده اند. این هتل در نزدیکی محله بوکیت بینتانگ و برجایا تایمز اسکوئر قرار گرفته است و به خاطر فاصله ای که از محله های شلوغ دارد، محل آرام و دنجی برای اقامت به شمار میرود؛ ضمن اینکه به ایستگاه قطار و منطقه ها مرفه تر کوالالامپور نزدیک است و امکان دسترسی به آن ها با پای پیاده وجود دارد.

نمای بیرونی مدرن، قرمزرنگ و چشم نواز هتل، از شرایط و محیط به روز داخل هتل خبر می دهد که در کنار کارکنان خوش برخورد، نویدبخش اقامتی به یادماندنی برای گردشگران هستند.

  • آدرس: 36 Jalan Baba, Pudu Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, 55100, Malaysia

هتل Jawi Peranakan Mansion، جورج تاون

هتل بازسازی شده Jawi Peranakan Mansion در پنانگ، شکل غیرمعمول تری از فرهنگ پراناکان را به گردشگران نشان می دهد؛ به طوری که در آن، نفوذ فرهنگ جنوب آسیا مشهودتر از نمونه های شرق آسیا است. این ساختمان مجذوب کننده و زیبا که قدمت آن به زمان مغول ها برمی شود، در جاده موسوم به میلیونر (Millionaires Road) قرار گرفته است و بخشی از منطقه میراث پنانگ به شمار می رود، لوکس ترین خدمات را به مهمانان خود ارائه می نماید.

  • آدرس: 153 Jalan Hutton, George Town George Town, Pulau Pinang, 10050, Malaysia

هتل بوتیک Le Dream، جورج تاون

هتل بوتیک لی دریم (Le Dream Boutique Hotel) در پنانگ قرار گرفته است و اقامتگاهی باکیفیت و ارزان به شمار میرود. موقعیت مکانی مناسب آن باعث شده است که نقطه شروع خوبی برای گشت وگذار در شهر باشد. صبحانه های فوق العاده این هتل نیز به مهمانان یاری می نماید تا روز پر از ماجراجویی خود را با انرژی شروع نمایند.

  • آدرس: 139 Jalan Pintal Tali, George Town George Town, Pulau Pinang, 10100, Malaysia

هتل Eden54، کوتا کینابالو

شهر کوتا کینبالو، مرکز استان صباح در مالزی است و با اینکه آن را بیشتر به خاطر کوه کینابالا می شناسند که یکی از برترین منطقه ها کوهنوردی در جنوب شرق آسیا است؛ اقامتگاه های مدرنی همانند هتل Eden54 نیز برای رفاه حال گردشگران دارد.

آن دسته از گردشگرانی که هدف شان بازدید از منطقه ها طبیعی است، از اقامت در این هتل نهایت لذت را خواهند برد؛ به خصوص که با وجود قیمت مناسبش، خدمات درجه یک و باکیفیتی به مهمانان ارائه می نماید. از دیگر مزیت آن می توان به نزدیکی به بازارهای محلی، رستوران ها و مرکز خرید بندری اشاره نمود.

  • آدرس: 54 Jalan Gaya, Pusat Bandar Kota Kinabalu Kota Kinabalu, Sabah, 88000, Malaysia

هتل Ranee Boutique Suites

هتل Ranee Boutique Suites در یکی از برترین منطقه ها شهر کوچینگ، مرکز استان ساراواک، قرار گرفته است. این ساختمان قرن نوزدهمی بازسازی شده مشرف به رودخانه زیبای ساراواک، ساختمان های اداری منحصربه فرد و جاذبه های تاریخی است. به بچه ها زیر 12 سال اجازه اقامت در هتل داده نمی شود و از همین رو محلی ایدئال برای زوج ها و محلی شیک برای سفرهای کاری به شمار می رود.

  • آدرس: 7 Jalan Main Bazaar, Main Bazaar Kuching, Sarawak, 93000, Malaysia

هتل دوسان

از آن جایی که هتل دوسان (The Dusun) در مقایسه با سایر بوتیک هتل ها، موقعیت دنج تری دارد، اقامتگاهی مدرن در جنگل های بارانی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. این هتل با جنگل های طبیعی و زراعی استان نگاری سمبیلان احاطه شده است و امکان دورشدن از جامعه شهری و ازدحام جمعیت را برای گردشگران فراهم می نماید؛ ضمن اینکه می توان از زیبایی کرم های شب تاب و آسمان پرستاره نهایت لذت را برد.

هتل دوسان از روش های سازگار با محیط زیست پیروی می نماید و در آن خبری از سیستم تهویه هوا و تلویزیون نیست تا به این ترتیب مهمانان ترغیب شوند که به طور کامل و بدون هیچ حواس پرتی به تحسین طبیعت و محیط اطراف خود بپردازند.

  • آدرس: Mukim, Kampung Baru Pantai Seremban, Negeri Sembilan, 71770, Malaysia

هتل Japamala Resort، جزیره تیومان

هتل Japamala Resort، شامل اقامتگاه های لوکس و پنج ستاره ای در ساحل می شود که پناهگاهی عالی برای یک تعطیلات رویایی به شمار میرود. این هتل که بخشی از گروه Samadhi Retreats است، در راستای ماموریت این شرکت برای سازگاری با محیط زیست گام برمی دارد و از مواد طبیعی ای استفاده می نماید که آسیبی به محیط اطراف نمی زنند.

به دور از زندگی مدرن، در سکوت و آرامش این هتل استراحت کنید و از حضور در محیط روستایی و ساده تفرجگاه لذت ببرید. در جریان باشید که در اتاق های هتل خبری از تلفن نیست و بازدیدنمایندگان برای تماس اضطراری باید به لابی هتل بروند. علاوه بر این، مهمانان هتل باید اسپری دفع حشره همراه خود داشته باشند تا از گزند حشره های داخل شن ها در امان بمانند؛ حشراتی که هنگام طلوع و غروب خورشید در ساحل جمع می شوند.

  • آدرس: Pulau Tioman, Pahang, 26800, Malaysia
منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1261

به "تور مالزی ارزان: با برترین بوتیک هتل های مالزی آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مالزی ارزان: با برترین بوتیک هتل های مالزی آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید