بهترین عملکرد مالی تاریخ آمریکا را دارم

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، خبرگزاری خبرنگاران- ترامپ با انتقاد از اقدامات کشورهای اروپایی درمهار کرونا توضیح داد که هرگز دوباره آمریکا را تعطیل نخواهد کرد.

بهترین عملکرد مالی تاریخ آمریکا را دارم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در جمع طرفداران خود در شهر تامپا در ایالت فلوریدا به شدت به رقیب انتخاباتی خود جوبایدن و حزب دموکرات ها حمله کرد.

دونالد ترامپ ضمن خودستایی از خود و دولتش مدعی شد: اگر جو خواب آلود رئیس جمهور شما گردد، شما شاهد یک رکود فلج نماینده خواهید بود، رکودی که تا به امروز شاهد آن نبوده اید. شما می دانید که بازار سهام ما شاهد افزایشی قابل توجه بوده است و عملکرد خوبی دارد. ما عالی عمل می کنیم. ارقام مربوط به امروز را مشاهده نموده اید؟ فراوری ناخالص داخلی با افزایش 33.1 درصدی روبرو شده است. این بزرگترین رقم در تاریخ کشور ما محسوب می گردد و تقریبا سه برابر شده است. درست است؟ تقریباً سه برابر. اکنون این رقم بسیار بزرگتر از هر رقمی است که ما در ارتباط با فراوری ناخالص داخلی شاهدش بوده ایم. شما به دهه 1950 برگردید می بینید که این رقم کمتر از نصف این بود. این بزرگترین رقم است. اگر دو هفته پیش از من می پرسیدید می گفتم 12 درصد. 12 درصد هم خوب است. هیچ کسی تا به امروز چنین رقمی را نشنیده است.

دونالد ترامپ اضافه نمود: بگذارید به شما بگویم که آن ها قصد انجام چه کاری را دارند من هرگز حتی به این موضوع فکر ننموده بودم. آن ها حتی در این مورد صحبت نخواهند کرد. این بزرگترین رویداد تجاری در 50 سال گذشته است. هیچ کس تا به امروز چنین رقمی را ندیده است. این رقم بزرگتر از رقم هر کشوری است. هیچ کشوری تا به امروز شاهد چنین رقمی نبوده است.

دونالد ترامپ در ادامه عملکرد خود را در مدیریت بحران کرونا بسیار خوب ارزیابی کرد و اضافه نمود: کشور های دیگر را در حال حاضر... ببینید، ما با اروپا مقایسه شدیم. آلمان عملکرد بسیار خوبی (درمهار کرونا) دارد (بالحن تمسخر)، فرانسه خیلی خوب کار می نماید و همه خیلی خوب کار می نمایند. (لحن تمسخر)، اما واقعیت چیزی دیگری است، شرایط در این کشور ها اصلا خوب نیست. شما به آنچه اتفاق می افتد، نگاهی بیندازید. ما بهترین ها را برای آن ها می خواهیم و ما در کنار آن ها هستیم. ما می خواهیم با آن ها و هر کشور دیگری همکاری کنیم، اما آن ها شرایط خوبی ندارند. تعداد مبتلایان در این کشور ها در حال افزایش است و آن ها در کوشش برای تعطیل کردن کشورشان هستند. من با این کار موافق نیستم، زیرا ما هرگز دوباره کشور را تعطیل نخواهیم کرد. ما کشور را تعطیل کردیم. ما این بیماری را درک کردیم. اکنون ما به روی کسب و کار ها باز هستیم. شرایط ما این گونه است. این رشد مالی انفجاری چهار برابر بیشتر از پیش بینی های ارائه شده توسط کارشناسان است. آن ها انتظار داشتند ما شاهد عددی همانند هفت یا هشت درصد باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 581

به "بهترین عملکرد مالی تاریخ آمریکا را دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین عملکرد مالی تاریخ آمریکا را دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید