شماره بیست و ششم مجله بین الملل مهر منتشر شد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، به گزارش خبرنگاران، این مجله که به صورت دیجیتال منتشر می شود تلاش می کند به بررسی تحلیلی تازه ترین تحولات منطقه و جهان بپردازد و فرایند تحولات را در قالب گزارش و گفتگو مورد بررسی قرار دهد.

شماره بیست و ششم مجله بین الملل مهر منتشر شد

پفراینده ویژه انفجار بیروت به همراه مصاحبه ها و گزارشهای اختصاصی پیرامون این موضوع در این شماره مجله بین الملل مهر منعکس شده است.

همچنین در این شماره از مجله مصاحبهیی اختصاصی با فاتح اربکان رهبر حزب رفاه جدید ترکیه و فرزند مرحوم اربکان منتشر شده است.

مصاحبههایی با مهران کامروا استاد حکومت در دانشگاه جورج تاون آمریکا و مدیر بخش مطالعات ایران در مرکز عربی و تحقیقات سیاسی؛ آرشین ادیب مقدم رئیس مرکز مطالعات ایران دانشگاه لندن؛ طلال عتریسی رئیس مرکز مطالعات سیاسی دانشگاه لبنان؛ عمر فاتح اوزکان کارشناس مسائل خاورمیانه در این شماره مجله بین الملل مهر منتشر شده اند.

اندرو کوریبکو، نویسنده، تحلیلگر سیاسی، روزنامه نگار و از اعضای هیئت علمی مؤسسه مطالعات استراتژیک و آینده پژوهی در دانشگاه دوستی روسیه در بخش ایران در جهان این مجله به بررسی سند همکاری 25 ساله ایران و چین پرداخته است.

در این بخش همچنین مصاحبههایی با داریل کیمبال رئیس مؤسسه خلع سلاح آمریکا و فرانک فن هیپل معاون اسبق کاخ سفید آمریکا درج شده است. مصاحبه با طارق رئوف رئیس سابق سیاستهای امنیتی آژانس بین المللی انرژی اتمی و مصاحبه با مارک فینو سخنگوی اسبق وزارت خارجه فرانسه از جمله مصاحبه های منتشر شده در این بخش است.

مصاحبه با چنگیز تومار کارشناس خاورمیانه و رئیس دانشگاه احمد یسوی قزاقستان؛ چرا اردوغان مسجد ایاصوفیه را دوباره فعال کرد؟؛ مصاحبه با دوغان بکین سیاستمدار، نویسنده و معاون حزب رفاه جدید ترکیه در بخش اروپا این شماره از نشریه مورد اهتمام قرار گرفته اند.

مصاحبه با شیرین هانتر عضو شورای روابط خارجی آمریکا؛ مصاحبه با نادر انتصار استاد دانشگاه آلاباما آمریکا؛ مصاحبه با رابرت شاپیرو عضو انجمن پیشبرد علوم آمریکا و دو گزارش درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و چالش ترامپ؛ و روابط آمریکا با در بخش آمریکا این شماره مجله بین الملل مهر منعکس شده اند.

در بخش آسیای این شماره از مجله بین الملل مهر می خوانیم: رقابت چین و آمریکا در تکنولوژی اطلاعات؛ مصاحبه با ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان؛ مصاحبه با منصور خالقیار معاون سخنگوی وزارت خارجه افغانستان.

با توجه به اینکه این مجله سیر تحولات نظام های منطقه ای و نظام بین الملل را در قالب مصاحبه و گزارش گردآوری کرده است می تواند فهم خوبی در فرایند تحولات چه از حیث خبری و چه تحلیلی به دست دهد.

جهت دریافت شماره بیست و ششم مجله بین الملل مهر اینجا کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 485

به "شماره بیست و ششم مجله بین الملل مهر منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شماره بیست و ششم مجله بین الملل مهر منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید