کوشش دانشگاه آزاد اسلامی برای ارائه مدل های حمایتی تحصیل دانشجویان، ثبت رکورد حضور 700 هزار دانشجو در کلاس های مجازی دانشگاه آزاد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کوشش ما این است که مدل هایی را طراحی کنیم که تحصیل دانشجویان تسهیل و هموار گردد و مدل های حمایتی برای دانشجویان ایجاد کنیم.

کوشش دانشگاه آزاد اسلامی برای ارائه مدل های حمایتی تحصیل دانشجویان، ثبت رکورد حضور 700 هزار دانشجو در کلاس های مجازی دانشگاه آزاد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و بانک صادرات ایران در راستای گسترش همکاری دوجانبه و ارائه انواع خدمات بانکی و پرداخت تسهیلات اعتباری به اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، عصر امروز(دوشنبه 26 خرداد) با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و حجت الله صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گردید.

دکتر طهرانچی در ابتدای جلسه با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، گفت: امروز نگاه مؤسساتی که به عنوان بنگاه های عظیم و مجموعه های گسترده در حال ارائه خدمت مردم هستند، از نگاه خدمت دهنده و خدمت گیرنده به نگاه متقابل تبدیل و مفهوم پول و نقدینگی پیچیده تر از گذشته شده و مدل های جدیدی از آن در حال شکل گیری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر مشارکت مؤسسات اجتماعی با یکدیگر در همکاری های نوین، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان عظیم ترین دانشگاه اجتماعی دنیا، با دارا بودن 6 میلیون فارغ التحصیل، یک میلیون و 100 هزار دانشجوی در حال تحصیل، بیش از 24 هزار عضو هیئت علمی تمام وقت، 34 هزار کارمند، بیش از 400 واحد و مرکز دانشگاهی و 700 مدرسه سما، عظیم ترین شبکه حقیقی نسل جوان و نخبگان کشور را در اختیار دارد. این دانشگاه برای آشنا کردن نسل جوان با مفاهیم تجارت، سرمایه گذاری و... به دنبال این است که در حوزه خدمات اقتصادی، یک مجموعه توانمند و عظیم را در کنار خود داشته باشد.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه 40 درصد آموزش عالی کشور را دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل می دهد، اعلام نمود: سالانه حدود نیم میلیون جوان وارد دانشگاه آزاد اسلامی می شوند که بیش از 85 درصد آنها شهریه پرداز هستند و می توان گفت که دانشگاه آزاد اسلامی اولین محل آشنایی آنها با خدمات و کنش های اقتصادی بر محور پرداخت شهریه است که این مجموعه به خودی خود بسیار ارزشمند است. علاوه بر آن، بسیاری از دانشجویان این دانشگاه در رشته های اقتصادی و حسابداری تحصیل می نمایند و از این حیث نیز به صورت تخصصی با مفاهیم اقتصادی و بانکداری آشنا می شوند.

دکتر طهرانچی با قدردانی از همکاری و تعامل مدیرعامل و هیئت مدیره بانک صادرات ایران با دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: کوشش ما این است که مدل هایی را طراحی کنیم که تحصیل دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی تسهیل و هموار گردد و مدل های حمایتی برای دانشجویان ایجاد کنیم. از این رو، دانشگاه آزاد اسلامی با مشارکت بخش های مختلف از جمله بانک صادرات کوشش دارد تا تمامی خدمات مربوط به امور آموزشی، فرهنگی، دانشجویی و اقتصادی دانشجویان را در قالب یک اپلیکیشن اختصاصی ارائه کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی این دانشگاه به صورت مجازی در ایام شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: کلاس های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در بازه زمانی 16 فروردین تا 16 خرداد به صورت مجازی و برخط برگزار و در این مدت بیش از یک میلیون و 700 هزار کلاس آنلاین به صورت متمرکز تشکیل شد. بیش از 17 میلیون حضور دانشجویان در مدت دو ماه در کلاس های مجازی دانشگاه آزاد اسلامی به ثبت رسید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی که عنوان عظیم ترین دانشگاه حضوری دنیا را از آن خود نموده است، در ایام شیوع ویروس کرونا و برگزاری مجازی کلاس های آموزشی توانست رکورد حضور 700 هزار دانشجو در بستر کلاس های آموزش مجازی و به صورت متمرکز را از آن خود کند.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در فضای مجازی، سازمان ها و نهادهایی پیروز و سر پا خواهند بود که تغییرات را درک نموده و به هنگام آن ها را اعمال نمایند، گفت: برنامه ریزی در حوزه فضای مجازی یکی از اولویت های جدی دانشگاه آزاد اسلامی است.

دکتر طهرانچی در سرانجام اعلام نمود: با توجه به وجود نیروی انسانی خلاق و شبکه گسترده حقیقی و مجازی دانشگاه آزاد اسلامی، این تفاهم نامه همکاری می تواند فراتر از کنش های اقتصادی برای مردم، دانشجویان و دانش آموزان دانشگاه آزاد اسلامی مفید و موثر باشد.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 365

به "کوشش دانشگاه آزاد اسلامی برای ارائه مدل های حمایتی تحصیل دانشجویان، ثبت رکورد حضور 700 هزار دانشجو در کلاس های مجازی دانشگاه آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش دانشگاه آزاد اسلامی برای ارائه مدل های حمایتی تحصیل دانشجویان، ثبت رکورد حضور 700 هزار دانشجو در کلاس های مجازی دانشگاه آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید