ثبات قیمت گوشت و مرغ در ماه رمضان

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، به گزارش تجارت نیوز، رضا سالمی مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه گوشت قرمز و مرغ نداریم، اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان از نظر تامین گوشت قرمز و گوشت مرغ کمبودی نداریم و توزیع این اقلام متناسب با تقاضا صورت می گیرد.

ثبات قیمت گوشت و مرغ در ماه رمضان

وی قیمت هر کیلو گوشت گوساله منجمد برای مصرف کننده را 40 هزار تومان و مرغ را 12 هزار تومان خاطرنشان کرد و گفت: در شرایط فعلی که قیمت مرغ گرم در بازار کمتر از نرخ منجمد است، علاوه بر توقف عرضه مرغ منجمد اقدام به خرید روزانه هزار تا یک هزار و 200 تن مرغ گرم از مرغداران کردیم.

سالمی قیمت خرید هر کیلو مرغ خط یک از مرغداران را 12 هزار و 700 تومان و خط دو 13 هزار تومان خاطرنشان کرد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران با اشاره به اینکه گوشت مرغ و گوشت قرمز به وفور در بازار عرضه می گردد، اعلام کرد: با توجه به شرایط مساعد عرضه و ذخیره سازی، هیچ گونه افزایش قیمتی در ماه رمضان نخواهیم داشت.

توزیع 3 میلیون تن نهاده دامی طی یک سال اخیر

وی درباره آخرین شرایط توزیع نهاده دامی گفت: بنابر مجوز های سازمان جهاد کشاورزی استان ها، عرضه نهاده دامی از سوی پشتییانی امور دام در حال اجرا است.

سالمی ادامه داد: با وجود آنکه عرضه ذرت و جو در بازارگاه نهاده کشاورزی در حال اجرا است، پشتیبانی امور دام نقشی در توزیع آن ندارد و تنها براساس سهمیه هر استان، در بازارگاه عرضه می گردد.

این مقام مسئول در سرانجام با اشاره به اینکه طی یکسال اخیر 3 میلیون تن نهاده توزیع شده است، توضیح داد: کنجاله سویا با نرخ مصوب علاوه بر بازارگاه، بنا به سهمیه استان ها در حال اجرا است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 232

به "ثبات قیمت گوشت و مرغ در ماه رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبات قیمت گوشت و مرغ در ماه رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید