جزئیات فروش نو خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو، گفت: سامانه یکپارچه برای تعدادی از متقاضیان خرید خودرو که در دور دوم عرضه خودرویی به آن ها تعلق نگرفت، در شهریور سال جاری حتما باز می گردد و متقاضیان می توانند در آن مرحله از بین خودرو هایی که عرضه می گردد.

جزئیات فروش نو خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد

به گزارش تسنیم، مهدی تقدسی در مورد معین تکلیف متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه که در مرحله دوم به آن ها خودرویی تعلق نگرفته است، گفت: سامانه یکپارچه برای تعدادی از متقاضیان خرید خودرو که در دور دوم عرضه خودرویی به آن ها تعلق نگرفت، در شهریور سال جاری حتما باز می گردد و متقاضیان می توانند در آن مرحله از بین خودرو هایی که عرضه می گردد، خودروی خود را انتخاب و در نوبت تحویل خودرو قرار گیرند. البته هنوز زمان و جزئیات برگزاری آن معین نیست.

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو اضافه نمود: در دور دوم عرضه خودرو به وسیله سامانه یکپارچه به 97 درصد از متقاضیانی که برای خرید خودرو در این سامانه ثبت نام کردند، طبق نوبت بندی معین شده خودرو تعلق گرفت، اما 3 درصد از متقاضیان در نوبت تحویل خودرو قرار نگرفتند.

به گفته وی، این 3 درصدی که با عدم تخصیص روبرو شده اند، خودروی خود را از میان خودرو های پرتقاضا انتخاب کرد ه اند و از آنجا که تعداد تقاضا ها مطابق با ظرفیت خودروساز نبوده است، لذا در نوبت تحویل خودرو قرار نگرفتند.

وی با اعلام اینکه نوع خودرو و شرکت های عرضه نماینده خودرو در طرح جایگزین که شهریورماه اجرایی می گردد هنوز معین نیست، توضیح داد: براساس ظرفیت جذب نشده خودروسازان این طرح اجرایی می گردد و حتی ارائه محصولات نو نیز در این طرح خواهد بود.

به گفته تقدسی، از آنجا که 3 درصد ذکر شده قبلا فرآیند ثبت نام نوبت دوم را طی نموده اند و مبلغ 100 میلیون تومان را نیز نزد بانک بلوکه نموده بودند، بنابراین با فراهم شدن فرصت انتخاب خودرو در طرح جایگزینِ شهریورماه فرصت دوباره ای برای انتخاب خودرو به آن ها داده می گردد و احتیاج نسبت که دوباره پولی را در نزد بانک بلوکه نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 21 تیر 1402 بروزرسانی: 21 تیر 1402 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1565

به "جزئیات فروش نو خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات فروش نو خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید