جشنواره اینترنت عید تا عید مخابرات: فروش بسته های متنوع ADSL و VDSL و FTTH با تخفیف ویژه

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، شرکت مخابرات ایران در جشنواره عید تا عید خود به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خم، انواع بسته های اینترنت پرسرعت ADSL و VDSL و FTTH را در حجم و مدت زمان گوناگون با تخفیف ویژه ارائه کرده است.

جشنواره اینترنت عید تا عید مخابرات: فروش بسته های متنوع ADSL و VDSL و FTTH با تخفیف ویژه

مشترکان اینترنت مخابرات از روز 30 تیرماه الی 8 مرداد ماه می توانند بسته های اینترنت مورد علاقه خودشان را با تخفیف های ویژه رزرو و خریداری کنند.

مخابرات دو سری بسته اینترنت به نام های بسته فوتون و بسته سحرخیز در این جشنواره ارائه داده است. بسته های فوتون عید تا عید مخابرات، 24 ساعته هستند ولی بسته های سحرخیز باید در مدت زمان مشخصی که عمدتا 4 الی 12 صبح یا 2 الی 8 صبح است؛ مورد استفاده قرار بگیرند.

جدول بسته های فوتون و سحرخیز اینترنت مخابرات را در زیر مشاهده می کنید:

امکان استفاده از این جشنواره بسته های ترافیکی، از طریق درگاه های فروش غیرحضوری شرکت مخابرات ایران از جمله پرتال شرکت به نشانی www.tci.ir، استفاده از پنل کاربری مشتریان به نشانی adsl.tci.ir و همچنین کد دستوری #2020* به راحتی در اختیار تمام مشتریان واقع شده است.

همین طور، مشترکان با تماس به شماره تلفن 2020 می توانند اطلاعات بیشتری درباره این جشنواره اینترنت و بسته های متنوع ارائه شده کسب کنند.

منبع: شبکه چی
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1040

به "جشنواره اینترنت عید تا عید مخابرات: فروش بسته های متنوع ADSL و VDSL و FTTH با تخفیف ویژه" امتیاز دهید

2 کاربر به "جشنواره اینترنت عید تا عید مخابرات: فروش بسته های متنوع ADSL و VDSL و FTTH با تخفیف ویژه" امتیاز داده اند | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره اینترنت عید تا عید مخابرات: فروش بسته های متنوع ADSL و VDSL و FTTH با تخفیف ویژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید