دختر علی لاریجانی صاحب دانشگاه شد؟ ، واکنش به دریافت شهریه دلاری از دانشجویان

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، در چند روز گذشته در فضای مجازی خبرهایی مبنی بر اینکه در یکی از دانشگاه های بین المللی کشور شهریه دلاری از دانشجویان ایرانی اخذ می شود، منتشر شد. همچنین برخی مدعی بودند که این دانشگاه منتسب به بچه ها یکی از سران سابق قوا است؛ ادعایی که سخنگوی وزارت علوم آن را از اساس کذب می داند.

دختر علی لاریجانی صاحب دانشگاه شد؟ ، واکنش به دریافت شهریه دلاری از دانشجویان

به گزارش خبرنگاران، علی شمسی پور سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در واکنش به انتشار برخی اخبار در خصوص دریافت شهریه دلاری از دانشجویان ایرانی با تکذیب این ادعا گفت: در هیچ کدام از دانشگاه های کشور از دانشجویان ایرانی شهریه دلاری دریافت نمی شود و در برخی دانشگاه ها ممکن است سازوکاری برای دریافت شهریه از دانشجوی خارجی طراحی شده باشد.

شمسی پور همچنین با رد انتساب دانشگاه اهل بیت به فرزند رئیس سابق مجلس گفت: هیات موئسس این دانشگاه مجمع جهانی اهل بیت است که اعضاء هیات امنا آن نیز کاملا مشخص هستند. دکتر علی لاریجانی نیز فقط یکی از اعضاء هیات امنای این دانشگاه است و دختر ایشان نیز به عنوان مدرس فقط در این دانشگاه تدریس می کنند و مالکیت دانشگاه مورد نظر نیز کاملا معلوم است و ایشان غیر از تدریس، ارتباط دیگری با آن دانشگاه ندارد.

کننده وزیر علوم در هیئت امنای دانشگاه اهل بیت همچنین تاکید کرد: این دانشگاه شهریه را از دانشجویان ایرانی به ریال و از دانشجویان خارجی طبق مصوبه هیات امنای خود به دلار می گیرد و دریافت شهریه دلاری از دانشجویان ایرانی در این خصوص کاملا کذب است.

وی همچنین در خاتمه تاکید کرد: بدیهی است که هر کدام از دانشگاه ها در خصوص دریافت شهریه از دانشجویان خود، اگر تخلفی را مرتکب شوند طبق مقررات و آئین نامه های موجود با آنها برخورد می شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1431

به "دختر علی لاریجانی صاحب دانشگاه شد؟ ، واکنش به دریافت شهریه دلاری از دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختر علی لاریجانی صاحب دانشگاه شد؟ ، واکنش به دریافت شهریه دلاری از دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید