سریالی که رکورد دیدن در تاریخ نتفلکیس را شکست

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، پس از سه سال انتظار، فصل تازه سریال اتفاقات عجیب (Stranger Things) بازگشته و بار دیگر آمار تماشاگران قابل توجهی را برای نتفلیکس به دست آورده است. فصل چهارم این سریال رکورد بیشترین تماشای یک سریال انگلیسی زبان را شکست؛ رکوردی که قبلاً در اختیار فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) بود.

سریالی که رکورد دیدن در تاریخ نتفلکیس را شکست

به گزارش همشهری به نقل از variety، طبق رتبه بندی ده فیلم برتر نتفلیکس که به تازگی منتشر شده است، فصل چهارم سریال علمی تخیلی پیروز اتفاقات عجیب به کارگردانی برادران دافر در مدت یک هفته از 23 تا 30 می 287 میلیون ساعت دیده شد و در جایگاه اول نهاده شد.

هر چهار فصل این سریال جزو 5 عنوان برتر نتفلیکس در هفته 23 تا 30 می بودند.

در رتبه سوم نتفلیکس فصل یک سریال Stranger Things با 28 میلیون ساعت دیدن بود که در هفته گذشته به فهرست 10 عنوان برتر بازگشت؛ هواداران سریال به خاطر منتشر شدن فصل چهارم، دوباره به دیدنی فصل های اول آن نشستند. فصل سوم با 24.2 میلیون ساعت دیدن در جایگاه چهارم و پس از آن فصل دوم با 22.2 میلیون ساعت دیدن در جایگاه پنجم واقع شده است.

برای مقایسه، فصل دوم سریال بریجرتون در اولین هفته نمایش خود در روز های 21 تا 27 مارچ 193 میلیون ساعت دیدن شد. این تعداد دیدن در سه روز یک رکوردشکنی محسوب می شد که فصل دوم بریجرتون را به پربیننده ترین عنوان تلویزیونی انگلیسی زبان نتفلیکس در آخر هفته نمایش خود در تاریخ نتفلیکس تبدیل کرد.

سریال بریجرتون

اکنون فصل چهارم اتفاقات عجیب این عنوان را در اختیار دارد و رکورد بریجرتون را با نزدیک به 50 درصد دیدنی بیشتر شکست.

پربیننده ترین سریال تاریخ نتفلیکس که رکورد خودش را زد

در اکتبر 2019، نتفلیکس اعلام نمود که فصل سوم اتفاقات عجیب پربیننده ترین فصل سریال تا به امروز بوده است که با 64 میلیون عضو در اولین ماه از آغاز پخش، آن را دیدن نموده اند. نتفلیکس می گوید در چهار روز اول پخش، بیش از 40 میلیون نفر فصل سوم سریال اتفاقات عجیب را دیدن کردند.

اتفاقات عجیب بلافاصله پس از اولین نمایش خود در سال 2016 به گل سرسبد سریال های نتفلیکس تبدیل شد که بازیگران جوانی به نام میلی بابی براون، فین ولفهارد، گیتن ماتارازو و کالب مک لافلین در مقابل بازیگران باتجربه از جمله وینونا رایدر و دیوید هاربر حضور داشتند.

اخیراً، این سریال پس از اینکه نتفلیکس زمان های غیرمعمول فصل چهارم را اعلام نمود، خبرساز شد. کوتاه ترین قسمت این فصل 63 دقیقه است، در حالی که اپیزود هفتم با مدت زمان 98 دقیقه - که مطمئناً به ارتقای رتبه نمایش یاری می نماید - و قسمت پایانی فصل 4 که هنوز منتشر نشده است، نزدیک به دو ساعت و نیم ادامه خواهد داشت.

قسمت دوم از فصل 4 اتفاقات عجیب اول جولای از نتفلیکس منتشر می گردد که شامل دو قسمت است. این سریال برای فصل پنجم و آخر تمدید شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1384

به "سریالی که رکورد دیدن در تاریخ نتفلکیس را شکست" امتیاز دهید

1 کاربر به "سریالی که رکورد دیدن در تاریخ نتفلکیس را شکست" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریالی که رکورد دیدن در تاریخ نتفلکیس را شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید