عبور متقاضیان حضور در لیگ برتر کشتی از مرز 20 تیم

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، سازمان لیگ کشتی، تعداد تیم هایی که حضورشان در لیگ فصل آینده قطعی نموده اند را بیش از 20 تیم اظهار داشت.

عبور متقاضیان حضور در لیگ برتر کشتی از مرز 20 تیم

به گزارش خبرنگاران، در حالیکه فدراسیون کشتی و سازمان لیگ برای تامین معیشت قهرمانان، اصرار به برگزاری لیگ برتر در فصل آینده دارد، هنوز مجوز بازگشایی سالن های کشتی و برگزاری مسابقات از سوی ستاد مقابله با کرونا صادر نشده است.

این در حالی است که اردوی تیم ملی فوتسال شروع شده و مسابقات لیگ برتر فوتبال هم در حال برگزاری است و به همین دلیل فدراسیون کشتی نیز امیدوار است که بتواند مجوز لازم برای برگزاری مسابقه را از ستاد مقابله با کرونا در ورزش بگیرد.

در همین ایام که هنوز ابهاماتی در مورد برگزاری و زمان و چگونگی برگزاری لیگ وجود دارد اما استقبال از لیگ برتر کشتی به لحاظ کمی خوب و قابل قبول بوده است. سازمان لیگ می گوید که تیم های شهدای مدافع حرم قم، هیئت کشتی سیرجان، آریوبرزن بهبهان، احتشام گستر اهواز، فولاد اکسین خوزستان، صبا نور کردستان، ایران مال، خراسان جنوبی، هیئت کشتی یزد و رعد پدافند ارتش حضورشان را در لیگ کشتی فرنگی قطعی نموده اند.

در لیگ برتر کشتی آزاد هم تیم های دریاچه ارومیه، پاس تهران، ایران مال، سایپا خزر مازندران، ستارگان ساری، دانشگاه آزاد اسلامی، نفت و گاز کرمانشاه، هیئت کشتی گلستان، شهرداری بجنورد، هیئت کشتی لرستان و نماینده خراسان رضوی قصد حضور در مسابقات را دارند.

این در حالی است که لیگ فصل گذشته با کمتر از 8 تیم به انجام رسید و البته در میانه راه نیز شاهد انصراف تیم هایی بودیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 446

به "عبور متقاضیان حضور در لیگ برتر کشتی از مرز 20 تیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبور متقاضیان حضور در لیگ برتر کشتی از مرز 20 تیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید